juke

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „juke“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „juke“.

„Opel“, kurį protu pirkti dar lengviau

Įprasta sakyti, kad „Opel“ yra perkami protu, o ne širdimi. Sako, kad pastarajai neįsakysi. Na, bet protas irgi gali suminkštėti, kai automobilio baką galima pripildyti perpus pigiau. Būtent toks yra „Opel Mokka LPG“ Iškart pradėsiu nuo prisipažinimo, nes mūsų planetoje taip viskas surikiuota, kada geriau jau tam tikrus dalykus pasakyti iškart. Nekaert rašiau, kad „Opel Mokka“ yra tiek pat nuobodi, kiek pora, turinti bendrą „Facebook“ paskyrą.
2015-04-14

Miesto ir bekelės „lumberseksualas“

 Kiekvienas universtitetą turintis miestas savyje talpina imigrantus iš šalies periferijos. Studijų metais jie linksmindavosi bendrabučiuose, į kuriuos didžiuliais lagaminais kiekvieną savaitgalį tempdavosi lašinius ir švarius rūbus iš tėvų namų pamiškėje ar pramoniniame miestelyje. Galiausiai miestas juos pasiglemžia. Tomas, Paulius ar Mantas dabar užsimerkęs žino visas miestų gatves, atmintinai moka kiekvieno baro kainas, o Pašilaičiai, Žaliakalnis ar Pietinis tapo pirmasiais namais.
2015-03-25

Antradienį Lietuvoje pristatytas atjaunėjęs miesto SUV protėvis

1988 metais debiutavo „Suzuki Vitara“, tačiau tada maži SUV automobiliai buvo tiek pat populiarūs, kiek šiandien yra realybės šou „Akvariumas“ dalyviai. XXI-ame amžiuje būtent miesto SUV automobiliai sedanus ir hečbekus pasiuntė agonijon. Gyvybės palaikymo aparatų neatjungia tik didžiulės korporacijos, kurios juos perka savo vadybininkams. Vis dėlto pradininkas jau seniai nebėra kelrodė žvaigždė populiarumui pasmerktoje rinkoje.
2015-03-24

„Opel Mokka“: ar įmanoma meilė per prievartą?

Pastaraisiais metais įvairiausių padidinto pravažumo modelių populiarumas auga kone geometrine progresija. Nors žvelgiant į naujausias tendencijas galima pastebėti, kad klientai linkę pirkti mažesnius automobilius, pardavimo apimtys − įspūdingos. Puikus pavyzdys, tikrą B segmento krosoverių „psichozę“ pradėjusio „Nissan“ superhito „Juke“ vien per 2012 m. Europoje buvo parduota daugiau nei 140 tūkst.
2013-04-17

Neįvertintos Ženevos premjeros: beveik klasikinis hečbekas − „Nissan Note“

Japonų gamintojo „Nissan“ stendas Ženevoje buvo viena iš tų žvilgančių, mirgančių didelio technikos tankio ploto vienete zonų, į kurias užklydus ne taip paprasta susigaudyti, kas čia svarbu ir nauja, o galiausiai nesukant galvos nueiti tolyn. Natūralu, kad tokius modelius kaip 2013 m. GT-R ir oficialaus sportinių modifikacijų padalinio „Nismo“ parengtą 370Z galime atmesti kaip automobilius, kurie mūsų rinkai apskritai nebus pristatomi.
2013-03-14

„Nissan“ džiaugiasi augančia rinkos dalimi Europoje

„Nissan“ paskelbė, kad nuo 2012 m. sausio mėn. iki gruodžio mėn. laikotarpiu kompanijos turėta rinkos dalis buvo rekordiškai didelė - 3,9 proc. Tai 0,1 procentinio punkto daugiau negu 2011 m. Toks rodiklio augimas pasiektas 2012 m. pardavus 665 756 automobilius, nors visa Europos automobilių rinka, lyginant su ankstesniais metais, kai „Nissan“ pardavė 683 813 mašinų, susitraukė. Gruodžio mėnesį parduoti 51 405 automobiliai.
2013-01-22

„Volkswagen Taigun“ – naujausia mažylio „Up!“ reinkarnacija

Šią savaitę rengiamoje 2012 m. San Paulo tarptautinėje automobilių parodoje Brazilijoje vokiečių koncernas „Volkswagen“ pristatė naują mažo padidinto pravažumo modelio studijinį darbą, kuris tiesa sakant, atrodo beveik paruoštas serijinei gamybai. Konceptas pavadintas „Taigun“, o toks vardas kaip jau patys galėtoje suprasti yra ne kas kita kaip „Volkswagen“ produkto kompaktinių SUV modelių segmente „Tiguan“ vardo anagrama.
2012-10-22

2011 m. „Nissan“ pardavimai Europoje buvo rekordiniai

„Nissan" paskelbė, kad per 2011 finansinius metus, kurie baigėsi kovo 31 dieną, Europoje pardavė rekordiškai daug ‒ virš 713 000 ‒ automobilių, ir taip įtvirtino savo, kaip niekad stiprias, pozicijas šiame žemyne. Lyginant su ankstesniais finansiniais metais, pardavimas išaugo 17,5 proc. (+ 106 000 vienetų), o metinė „Nissan" Europos rinkos dalis buvo kaip niekad didelė ‒ 3,9 proc. (0,6 procentinio punkto daugiau negu 2010 m.) Metų pabaiga „Nissan" kompanijai taip pat buvo rekordinė.
2012-04-13

Balsas.lt testas: „Nissan Juke“ – vyrų žaisliukas tapo moterų numylėtiniu

Apie vyriškus žaislus jau rašėme, o straipsnyje apie naujos kartos 1 serijos BMW hečbeką atsargiai mėginome duoti patarimus, kaip įtikinti antrąsias puses leisti juos pirkti. Išvados, kurias tuomet padarėme, yra visiškai logiškos: jei automobilis yra pakankamai praktiškas ir stilingas, tai nebus jokia nuodėmė, jei rinkdamiesi modelį šeimai, pasiūlysime variantą, kuris kartu suteiktų ir vairavimo malonumą. Šį kartą vėl grįžtame prie tos pačios temos, tačiau apžvelgsime ją iš priešingos pusės.
2012-04-01

Rafinuotas „Nissan Juke“, arba ką reiškia „Shiro“?

„Nissan“ pristato populiariojo kompaktiško krosoverio „Juke“ versiją „Shiro“,kuri bus išskirtinis pasiūlymas gamoje ir kaip skelbia gamintojas, išskirtinio automobilio ieškantys klientai turės ką pasirinkti. Pirmą kartą „Juke Shiro“ pristatytas Briuselio automobilių parodoje. Japoniškai „Shiro“ reiškia baltą spalvą, todėl naujosios versijos salone dominuoja daugybė baltų elementų. Iki šiol raudona arba pilka buvusi motociklo degalų bako formos centrinė konsolė čia taip pat tapo balta.
2012-03-28
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų