prekės ženklas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „prekės ženklas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „prekės ženklas“.

„Brand Finance“: „Nike“ išlieka brangiausiu pasaulyje drabužių prekės ženklu

 JAV sporto prekių gamintoja „Nike Inc.“ ir toliau pirmauja pasauliniame brangiausių prekių ženklų kategorijos „Drabužiai ir aksesuarai“ reitinge, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ kasmet atliekamas tyrimas. Pirmąją šio reitingo eilutę „Nike“ užima nuo pat pirmojo jo sudarymo 2015-aisiais. Per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė sumenko 5,6 proc. iki 31,3 mlrd. JAV dolerių. Antroje eilutėje išliko prancūzų „Louis Vuitton“, kurio vertė per metus padidėjo 12,2 proc.
2023-10-03

„Twitter“ keičia pavadinimą ir logotipą: plės savo paslaugas

Socialinis tinklas „Twitter“ pirmadienį pristatė naują logotipą: vykdant platesnę prekės ženklo pertvarką, vietoje mėlyno paukštelio dabar naudojamas simbolis „X“. Interneto svetainėje jau rodomas naujasis bendrovės logotipas – baltas iksas juodame fone. „Twitter“ savininkas Elonas Muskas ir naujoji generalinė direktorė sekmadienį pareiškė, kad tinklas atsisako paukščio logotipo, bus pervadintas į „X“ ir sparčiai žengs į mokėjimų, bankininkystės ir prekybos sritis.
2023-07-24

„Švaros broliai“ plečiasi į užsienį – keičia prekės ženklą

„Pro Bro Group“, valdanti „Švaros brolių“ prekės ženklą, planuoja plėstis į užsienį ir keičia „ekspress“ plovyklų prekės ženklą į „Pro Bro“. „Pro Bro Group“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Evaldas Kinderis sako, jog įmonės ženklą norima išpopuliarinti Europoje ir visame pasaulyje, tačiau artimiausioje ateityje pagrindinės kryptys bus Baltijos šalys, Lenkija, Skandinavija ir galbūt Vokietija.  „Pro Bro“ ir įmonės vizija yra išvystyti tunelinių „ekspress“ plovyklų tinklą.
2023-07-21

„Porsche“ išlieka prabangos prekės ženklų lyderiu šeštus metus iš eilės

Vokietijos automobilių prekės ženklas „Porsche“ šeštus metus iš eilės išlieka pasauliniu prabangos prekės ženklų lyderiu, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“. Jos skaičiavimais, „Porsche“ prekės ženklo vertė per praėjusius metus išaugo 9 proc. iki 36,76 mlrd. JAV dolerių. Antroje vietoje liko rankinėmis garsėjantis „Louis Vuitton“, brangęs 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių. Kvepalų gamintoja „Chanel“ užėmė trečiąją vietą, prekės ženklo vertę išauginusi 27 proc.
2023-06-13

„L'Oreal“ 4 metus išlieka brangiausiu kosmetikos prekės ženklu pasaulyje

Prancūzų „L'Oreal“ ketvirtus metus iš eilės pirmauja brangiausių pasaulyje kosmetikos prekių ženklų sąraše, skelbia tarptautinė tyrimų kompanija „Brand Finance“. Jos duomenimis, „L'Oreal“ prekės ženklo vertė per pastaruosius metus išaugo 7,2 proc. iki 12,03 mlrd. JAV dolerių. Antroje vietoje liko amerikiečių „Estee Lauder“, nors jos prekės ženklas per metus atpigo beveik 10 proc. iki 7,15 mlrd. dolerių.
2023-05-08

„Starbucks“ septintąkart tapo brangiausiu restoranų prekės ženklu

„Starbucks“ septintus metus iš eilės yra brangiausias restoranų prekės ženklas pasaulyje, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ paskelbtas naujasis reitingas. Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.
2023-04-11

Paaiškėjo brangiausia automobilių markė: ją galima išvysti ir Lietuvos gatvėse

„Tesla“ brangiausių automobilių prekės ženklų „Brand Finance“ sudaromame reitinge per metus pakilo iškart dviem pozicijomis ir pirmąkart atsidūrė jo viršūnėje. Tarptautinių tyrimų kompanija „Tesla“ prekės ženklą dabar vertina 66,2 mlrd. JAV dolerių – net 44 proc. daugiau nei prieš metus. Antroje šio reitingo eilutėje išliko „Mercedes-Benz“ – šio prekės ženklo vertė per metus sumenko 3 proc. iki 58,8 mlrd. dolerių, o į trečiąją nukritusio „Toyota“ – 18 proc. iki 52,5 mlrd. dolerių.
2023-04-07

Teismas: Lietuvos skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ gali naudoti ženklą „Getjet“

Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ gali naudoti prekės ženklą „Getjet“ teikdama oro transporto ir pilotavimo paslaugas, nusprendė teismas.  Vilniaus apygardos teismas ketvirtadienį atmetė Maltos lėktuvų nuomos tarpininkės „Get Jet Limited“ ieškinį – pastaroji prašė panaikinti Valstybinio patentų biuro šių metų sausį priimtą sprendimą. Pasak teismo, „GetJet Airlines“ pateikė įrodymus, kad ji naudojo ženklą „Getjet“ nuo 2014 metų lapkričio iki 2019 metų lapkričio.
2022-10-31

Buvusios „TV pagalbos“ gelbėtojos gyvenime – pokyčiai: nėrė į naują veiklą

Iš televizijos ekranų dingusi buvusi „TV pagalbos“ žvaigždė Deimantė Šmitė nesėdi sudėjusi rankų – motinystė moterį pastūmėjo į verslą ir visai neseniai Kaune duris atvėrė jos kartu su gera drauge Simona Valentinavičiene kuriamų drabužių studija. Drabužius draugės ir kolegės kuria jau kone ketverius metus. Įdomiausia, jog jų pasirinkta sritis toli gražu nėra dažna Lietuvoje – jos siūlo drabužius, pritaikytus žindančioms moterims.
2021-10-25

Po titulo atsisakymo – nauji nemalonumai Harry ir Meghan

Nusprendus, kad Princas Haris ir jo amerikietė žmona Meghan Markle nebegalės naudotis savo „Karališkųjų didenybių“ titulais, pasaulis ėmė svarstyti, ką jie veiks toliau. Be to, kilo ir begalės klausimų dėl jų prekės ženklo „Sussex Royal“. Kanadoje, Britų Kolumbijos provincijoje, esančio Viktorijos miesto gyventojai netveria džiaugsmu – netoliese įsikūrė princas Haris su žmona Meghan Markle ir pradėjo savo privatų gyvenimą be „Karališkųjų didenybių“ titulų.
2020-01-24
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų