REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba nutarė pripažinti UAB „Druskininkų Rasa” vykdytos akcijos „RASA - geriausia dovana” metu skleistą reklamą „Pirk bet kurios rūšies RASA gėrimus ir laimėk svajonių katerį!” klaidinančia.

Į tarybą kreipėsi pernai rugsėjo 15 dieną pasibaigusios akcijos laimėtojas Tadas Majus, pasiskundęs, jog laimėtą katerį gavo be variklio.Rugsėjo 10 d. Konkurencijos tarybos atstovė spaudai Palmira Kvietkauskienė pranešė, kad už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei „Druskininkų Rasa” skirta administracinė nuobauda - įspėjimas.

Iš UAB „Druskininkų Rasa” skleistos reklamos (iš paties reklaminio teiginio ir reklamoje pavaizduoto katerio) vartotojams galėjo susidaryti įspūdis, kad reklamos vartotojams buvo siūloma dalyvauti akcijoje-žaidime, kurio pagrindinis prizas yra kateris „Bella 621 DC“ su varikliu. Tačiau akcijos pagrindinio prizo laimėtojui buvo įteiktas kateris be variklio, tuo pažeidžiant Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo ir Reklamos įstatymo nuostatas.

Atlikus tyrimą buvo konstatuota, kad kateris vidutinio vartotojo gali būti suprantamas tik kaip motorinė valtis. Įvertinus reklamą pagal jos pateikimo būdą, pažymėta, kad bendrovės skleistoje reklamoje pagrindinis prizas - kateris yra vaizduojamas su varikliu. Kitoje reklamoje yra vaizduojama vandeniu plaukiančio katerio priekinė dalis, dėl to nesimato variklio. Atsižvelgus į reklamos pateikimo būdą, vartotojas, pirkdamas „Rasos“ gėrimus ir dalyvaudamas akcijoje nustatyta tvarka, pagrįstai galėjo tikėtis laimėti tokį pat katerį, koks jis pavaizduotas reklamoje – tai yra katerį „Bella 621 DC“ su varikliu (plaukiantį katerį), tačiau pagrindinio prizo laimėtojui buvo įteiktas kateris be variklio. Tikėtina, jog vartotojas, žinodamas, kad laimėjęs katerį ir norėdamas pasinaudoti šiuo prizu, papildomai turės išleisti pakankamai didelę sumą pinigų, akcijoje nedalyvautų ir įsigytų kito gamintojo produkcijos. Pažymėtina, kad katerio variklio kaina yra gana didelė (nuo 12 iki 25 tūkst. Lt), todėl tikėtina, kad reklamos vartotojas, laimėjęs katerį be variklio, prizu negalės pasinaudoti. Specialių žinių neturintis vidutinis vartotojas, norėjęs dalyvauti akcijoje bei laimėti pagrindinį akcijos prizą - katerį „Bella 621 DC“, galėjo nežinoti, kad įprastai kateriai parduodami be variklių, todėl tikėjosi laimėti pagrindinį prizą tokį, koks jis buvo pavaizduotas reklamoje. Tai, kad įprastai kateriai yra parduodami be variklių, gali žinoti tik šios srities specialistai bei laivyba besidomintys asmenys.

Už padarytą pažeidimą skirdama administracinę nuobaudą - įspėjimą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad šis UAB „Druskininkų Rasa” pažeidimas nepadarė esminės žalos įstatymų saugomiems interesams. Vartotojo laimėto prizo - katerio vertė yra apie 100 tūkst. Lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų