REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiek laiko šiandien skyrėte savo vaikui? Tyrimų duomenimis, Lietuvoje vaikai gauna ypač mažai tėvų dėmesio – vidutiniškai 7 minutes per dieną. Vien per 2011-uosius į emocinės paramos telefonu tarnybą „Vaikų linija“ bandyta paskambinti 4,2 mln. kartų. Siekdama paskatinti suaugusiuosius daugiau bendrauti su vaikais, skirti mažiesiems daugiau dėmesio, „Vaikų linija“ pradeda pirmąją Lietuvoje akciją „Išgirsk vaiką“.

REKLAMA
REKLAMA

„Akcijos savaitę, balandžio 23-29 d., pirmiausia kreipsimės į suaugusiuosius. Jeigu vaikai neturi galimybių pasidalinti savo rūpesčiais, sunkumai gali kauptis ir tapti rimtesnių problemų priežastimi vėliau. Vaikai pasitiki „Vaikų linija“ – sulaukiame lavinos skambučių ir suprantame, kad nepajėgsime atsiliepti visiems norintiems pakalbėti su mūsų konsultantais. Vien per praėjusius metus mums bandė paskambinti apie 4,2 mln. kartų. Tokie milžiniški skaičiai susidaro ir dėl didelio skaičiaus vaikų, ir dėl ribotų mūsų galimybių atsiliepti. Todėl mes norime pasidalinti šia našta su vaikų artimaisiais ir skatinti juos daugiau bendrauti su savo vaikais“, – teigia „Vaikų linijos“ vadovas dr. Robertas Povilaitis.

REKLAMA

Į „Vaikų liniją“ skambinantys vaikai dažnai kreipiasi dėl sunkumų santykiuose su tėvais. Tai viena dažniausių pokalbių temų, kurią lenkia tik bendravimo su bendraamžiais problemos ir patiriamos patyčios. Savo skambučiuose ir laiškuose vaikai pasakoja, kad dažniausiai liūdni, vieniši ir nereikalingi jie jaučiasi dėl į užsienį planuojančių išvykti tėvų bei šilto bendravimo trūkumo.

Vaikams tėvų dėmesio trūksta ne tik Lietuvoje. Tai yra viena iš svarbiausių šių dienų vaikų problemų, kartu su pagarbos iš suaugusiųjų pasaulio trūkumu ir spaudimu būti sėkmingais, rodo „Eurobarometro“ tyrimo apie vaikų teises duomenys. Tėvai dažnai būna taip užsiėmę uždirbdami pragyvenimui, kad nebeturi laiko savo vaikams, rodo tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Vaikų linija“ akcijos „Išgirsk vaiką“ savaitę, balandžio 23-29 d., vykdys informacinę kampaniją, kuria bus siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į akcijos keliamas problemas. Specialiai akcijai sukurti reklaminiai klipai bus transliuojami informacinių rėmėjų Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos ir M-1 eteriuose. Portalas www.lrytas.lt akcijos metu rengs skaitytojų rašinių konkursą, publikuos teminius straipsnius.

„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šios akcijos“, - teigia vieno iš informacinių rėmėjų, Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius. „Dėmesio vaikams trūkumas yra ne tik pačių tėvų, bet ir visuomenės problema. Ši akcija yra puiki proga skatinti kalbėtis apie tai ir ieškoti būdų, kaip užtikrinti tinkamą įsiklausymą į vaikų rūpesčius. Net jeigu dėl to reikėtų praleisti televizijos žinių laidą“, – pridėjo A. Siaurusevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų