REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu kiekvienas jūsų įmonės darbuotojas turėtų susikūręs savo paskyrą socialiniame tinkle „LinkedIn“ – tai galėtų tapti jūsų stipriąja puse, rašo „Forbes“.

Jeigu kiekvienas jūsų įmonės darbuotojas turėtų susikūręs savo paskyrą socialiniame tinkle „LinkedIn“ – tai galėtų tapti jūsų stipriąja puse, rašo „Forbes“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto tarp darbdavių yra paplitęs neigiamas požiūris į šį socialinį tinklalapį profesionalams. Vadovai baiminasi, kad priklausydami jam darbuotojai ieškosis naujo darbo. Remiantis statistiniais duomenimis, net 10 proc. Amerikos darbuotojų socialinis tinklas yra užblokuotas.

REKLAMA

„Forbes“ kritikuoja tokį darbdavių požiūrį ir teigia, kad „LinkedIn“ vartotojai kaip tik yra labiau lojalūs ir tik stiprina įsipareigojimo savo vadovui jausmą.

„LinkedIn“ gali būti liaupsinamas ir už tai, kad kuo didesnis skaičius darbuotojų priklauso šį socialinį tinklą turinčiųjų ratui, tuo ryškiau matoma jūsų įmonė. Juk kiekvienas darbuotojas yra bendrovės ambasadorius, vadovams primena naujienų portalas. Skaičiuojama, kad net 9 iš 10 daugiausia sekėjų socialiniame tinklalapyje turinčių prekės ženklų turi mažiausiai 60 proc. visų įmonės darbuotojų „LinkedIn“. Kuo daugiau įmonė turi sekėjų, tuo ryškiau matomas jūsų įmonės vardas „LinkedIn“ paieškos paskyroje.

REKLAMA
REKLAMA

Maža to, kiekvienas darbuotojas socialiniame tinkle yra įmonės ambasadorius. Matomumas svarbus dėl potencialių ar esamų klientų, verslo partnerių. Minėtieji asmenys gali matyti, kokiomis savybėmis pasižymintys darbuotojai dirba jūsų įmonėje.

Tačiau šiais argumentais „Forbes“ dar nebaigia liaupsių socialiniam tinklui. Kaip rašoma, socialinis tinklalapis apskritai verslą priartina prie paprasto žmogaus.

Palaipsniui kuriami emocijomis pagrįsti santykiai, galima skatinti pasitikėjimą tarp klientų ir taip kurti dar stipresnius tarpusavio santykius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naudodamiesi „LinkedIn“ darbuotojai tapatinasi su dirbama įmone.

Atminkite, kad drausdami darbuotojams naudotis profesionalų socialiniu tinklu jūs griaunate pasitikėjimą. O tai yra būtinas veiksnys tarpusavio ryšiams, santykiams palaikyti. O tai kaip tik gali atsisukti prieš jus ir nutikti, ko labiausiai ir baiminatės – darbuotojai gali tiesiog palikti esamą darbovietę.

Baimė užkerta kelią sėkmei. Jeigu jūs uždraudžiate darbuotojams naudotis socialiniu tinklalapiu nenorėdami prarasti darbuotojų, tai ta baimė gali atsisukti prieš jus – jūs galite tiesiog prarasti profesionaliausius pavaldinius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų