REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skambučių centro ilgamečiai darbuotojai pirmomis pokalbio minutėmis gali nuspėti, iš kokio regiono skambina asmuo. Bendrovės skambučių centro darbuotojų teigimu, Kauno regiono gyventojai yra atviresni, labiau bendraujantys, vilniečiai – dalykiški, klaipėdiečiai – uždaresni, santūrūs, o šiauliečiai - priešingai, labai emocionalūs.

REKLAMA
REKLAMA

„Sulaukę skambučio iš kliento, ilgamečiai mūsų darbuotojai nuo pat pirmųjų pokalbio minučių gali nustatyti, iš kurio Lietuvos regiono šis yra kilęs. Pastebėjome jog Kauno regiono gyventojai yra daug atviresni, jie mėgsta bendrauti, papasakoja daug asmeninio gyvenimo detalių. Tuo tarpu Vilniaus regiono gyventojai visada skubantys, pokalbis su jais būna lakoniškas, dalykiškas. Vakarų Lietuvos piliečiai yra labiau santūrūs, jie vengia daug pasakoti apie save, nemėgsta atvirauti. Na, o Šiaurės regiono gyventojai, priešingai, labai emocionalūs, visada suteikia daug informacijos ir tai daro labai išraiškingai,“- teigia BTA Skambučių centro vadovė Ana Šurpickaja.

REKLAMA

Skambučių centro darbuotojai kone kiekvieną dieną sulaukia ir itin keistų pokalbių. Labiausiai, pasak A. Šurpickajos, įsiminė pokalbis su kauniške, kuri paskambino pranešti apie eismo įvykį: „Kadangi buvo labai daug mašinų, tai mes važiavome abejomis juostomis, pirma ir antra. Taip taip, viena kryptimi, abejomis juostomis, juk ten iš viso buvo keturios juostos.“ Kita komiška situacija įvyko, kai klientas paskambino dėl įvykio ir lyg tarp kita ko pasiteiravo, ar darbuotojas nevedęs. Šiam atsakius jog jis vienišas, klientas ėmė piršti savo dukrą, vardindamas visus jos privalumus. Pasitaiko atvejų, kai paskambinęs asmuo tiesiog nori pasišnekėti, sulaukti dėmesio. Tuomet skambučių centro darbuotojai mandagiai išklauso istorijų apie gyvenimą, šeimą, sveikatą ar kitus asmeninius reikalus.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip teigė, Skambučių centro vadovė, dažniau keistų pokalbių pasitaiko savaitgaliais. Vienas jų užfiksuotas prieš kelias savaites, buvo šeštadienio rytas, o klientas pasisveikino: „Labas vakaras, aš važiavau žvejoti. Aš apdaužiau mišką ir noriu registruoti įvykį, kaip nukentėjęs.“ Jam buvo paaiškinta, kad tai nedraudžiamasis įvykis, dėl to klientas supyko, kalbėjo necenzūriškais žodžiais bei padėjo ragelį. Tuo tarpu prieš kelis mėnesius užfiksuotas pranešimas apie įvykį Italijoje: „Pas jus draudėmės kelionių rizikos draudimu ir išvažiavome su grupe į Italiją. Vienas pilietis girtas paslydo ir buvo nuvežtas į ligoninę. Ten jam suteikė pirmąją pagalbą, bet jis po to iš ligoninės pabėgo“. Darbuotojai informavo, kad tokiu atveju draudimas negalioja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skambučių centras taip pat užfiksavo ne vieną sukčiautojų skambutį. Įsimintinesnis, kurį pavyko išaiškinti skambėjo taip: „Turbūt pravažiuojančios mašinos, nes važiuoju ir girdžiu garsas taukšt ir tada matau tokį blyną ant priekinio stiklo.“

Kaip teigė A. Šurpickaja, keistų skambučių dažnumas priklauso ir nuo mėnulio fazės ir nuo savaitės dienos, ar net valandos. Tačiau dažniausiai įdomesnių aplinkybių detalių papasakoja moterys, vyrai išlieka santūresni, uždaresni.

Kiekvienas metais daugėja besidraudžiančiųjų, todėl daugėja ir įvykių, o taip pat ir pasiteiravimų, kreipimųsi į skambučių centrą. Bendrovė norėdama operatyviau reaguoti ir greičiau padėti tiems, kurie nelinkę išsipasakoti, o laukia greito sprendimo, įdiegė naujovę – įvykių registravimą internetu. Jau kurį laiką klientai gali pranešti apie įvykį ir internetinėje BTA svetainėje, na o tie, kuriems reikia išsamesnės konsultacijos gali kreiptis į bet kurį žalų reguliavimo skyrių, paskambinti bendruoju telefonu 8 5 2 600 600, faksu.

Ne gyvybės draudimo bendrovė BTA per valandą išmoka daugiau kaip 34 tūkstančius litų draudimo išmokų, kas 3 minutes užregistruoja po naują įvykį, per mėnesį užveda 3100 naujų bylų. Bendrovė praėjusius metus užbaigė antros vietos pozicijoje Lietuvos rinkoje. Pernai pasirašė beveik 187 milijonus litų įmokų, o tai yra 17 proc. daugiau nei 2012 m. Bendrovės draudimo portfelyje daugiausiai augo kasko draudimo rūšis (56 proc.), antroje vietoje - bendrosios civilinės atsakomybės draudimas (45,5 proc.), trečioje – nelaimingų atsitikimų draudimas (37,6 proc.).  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų