• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Esant gausybei kavinių ir restoranų, verslininkas Eduardas Orlovskis su partneriais nutarė įkurti kitokio tipo lankytiną vietą – pubą. Iššifravus iš anglų kalbos tai reiškia Public House (vieta visiems). Su ta intencija sostinėje prieš tris mėnesius atsidarė pubas „Dirty Duck“.

Esant gausybei kavinių ir restoranų, verslininkas Eduardas Orlovskis su partneriais nutarė įkurti kitokio tipo lankytiną vietą – pubą. Iššifravus iš anglų kalbos tai reiškia Public House (vieta visiems). Su ta intencija sostinėje prieš tris mėnesius atsidarė pubas „Dirty Duck“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Restoranų versle E. Orlovskis ir jo partneriai nėra naujokai. Dešimtmetį sostinėje gyvuojantis klubas „Paparazzi“ verslininkams suteikė reikiamų žinių imtis dar vieno verslo. „Seniai svajojome apie pubą. Daug keliaujame, o kelionėse mėgstame lankytis tokiose vietose. Tada ir pagalvojome, kad Vilniuje nėra tokio lygio vakarietiško, solidaus pubo, kodėl gi mums neįkūrus jo“,– atvirauja E. Orlovskis.

REKLAMA

Pašnekovas neslepia, kad nors verslo idėja galvoje jau buvo subrandinta, ją įgyvendinti lengva nebuvo.

„Tinkamų patalpų ieškojome net dvejus metus, o tai reiškia, kad pusė milijono litų, pasirengę būti investuoti į pubo idėją, tiesiog gulėjo ir laukė. Suradus patalpas sostinės Didžiojoje gatvėje, reikėjo jas tinkamai įrengti. Laimė, kad prieš tai buvęs restoranas šiose patalpose paliko labai gerą virtuvę, – jos įrengimas kaip ir atkrito“,– džiaugiasi verslininkas ir taip pat pamini, kad daugelis pubų tiekia tik gėrimus bei užkandžius, todėl jiems pasisekė su gerai įrengta virtuve, kurią tiesiog buvo privalu išnaudoti karštiesiems patiekalams. „Virėjų komandai apmokyti atsivežėme talentingą šefą iš Londono“, – didžiuojasi E. Orlovskis.

REKLAMA
REKLAMA

Pubai nuo kitų barų skiriasi demokratiška aplinka, kurioje žmonės ne tik valgo, geria, bet ir atsikvepia po darbų, pabendrauja. „Mūsų pubo „Dirty Duck“ pavadinime atsispindi tai, ką mes norėjome perteikti klientui, – atsipalaidavimą, bendravimą, linksmą vakarėlį“, – tikina pašnekovas.

E. Orlovskis, kuris su partneriais „Dirty Duck“ įkūrė vos prieš tris mėnesius, turi tvirtą nuomonę apie reklamą. „Galima visą miestą išklijuoti plakatais, bet nuo to efekto nebus, pagrindinis būdas didinti žinomumą yra iš lūpų į lūpas. Lauko reklama, radijo reklama – tai tik priedai“,– kalba verslininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dirty Duck“ šiuo metu turi 20 darbuotojų, kurie dirba tikslingai ir yra puiki komanda. Paklaustas apie išskirtinumą ir konkurenciją E. Orlovskis teigia: „Konkurentų tokiam solidžiam pubui Vilniuje nėra, neskaitant kitų vietų, kurios nėra pubai. Pas mus renkasi vyresnė publika, orientuota į kokybę, tai išduoda ir mūsų interjeras bei virtuvės patiekalai. Taip pat galime didžiuotis savo išskirtinumu – 120-ia rūšių viskio ir jo degustacijomis vakarais.“

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų