• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2005 metų rugsėjo mėnesį pasaulį išvydo automobilis, kuris visiems laikams pakeitė automanų požiūrį į superautomobilius.
Prieš 15 metų pademonstruota mašina labai greitai gavo brangiausio ir greičiausio serijinio automobilio statusą.
Įžymiosios markės kūrinys tuomet galėjo pasiekti net 407 km/val. maksimalų greitį ir buvo gaminamas tik pagal užsakymą. Iš tiesų, automobilis buvo gaminamas iki tol, kol „Bugatti“ sugebėjo į pasaulį išleisti 450 skirtingų „Veyron“ vienetų.

2005 metų rugsėjo mėnesį pasaulį išvydo automobilis, kuris visiems laikams pakeitė automanų požiūrį į superautomobilius.
Prieš 15 metų pademonstruota mašina labai greitai gavo brangiausio ir greičiausio serijinio automobilio statusą.
Įžymiosios markės kūrinys tuomet galėjo pasiekti net 407 km/val. maksimalų greitį ir buvo gaminamas tik pagal užsakymą. Iš tiesų, automobilis buvo gaminamas iki tol, kol „Bugatti“ sugebėjo į pasaulį išleisti 450 skirtingų „Veyron“ vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bugatti Veyron


Naują erą simbolizavęs „Bugatti“ modelis turėjo 1000 arklio galių, 16 cilindrų variklį, kuris iki šiol vadinamas inžineriniu stebuklu. Skirtingos šio variklio versijos pasirodė keliose „Veyron“ modifikacijose, kurių dėka maksimalaus greičio riba padidėjo nuo 407 iki 431 km/val.
„Bugatti Veyron“ buvo pavadintas Pierre Veyron lenktynininko garbei. Jis 1939 metais laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes su „Bugatti 51A“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų