• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW XM“ yra vienas kontraversiškiausių pastarųjų metų bendrovės modelių. Masyvi „XM“ priekinė dalis su didelėmis variklio grotelėmis, bei naujo dizaino priekiniai žibintai siekia sukurti grobuonišką automobilio įvaizdį, kuris, be abejonės, nėra visiems priimtinas.

BMW XM“ yra vienas kontraversiškiausių pastarųjų metų bendrovės modelių. Masyvi „XM“ priekinė dalis su didelėmis variklio grotelėmis, bei naujo dizaino priekiniai žibintai siekia sukurti grobuonišką automobilio įvaizdį, kuris, be abejonės, nėra visiems priimtinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tikėtina, jog potencialūs šio automobilio pirkėjai „XM“ įsigys ne tik dėl ekstravagantiškos išvaizdos, bet ir vairavimo malonumo. BMW tikina, jog „XM“ yra itin tiksliai ir maloniai valdomas automobilis, o prie to prisideda inžinierių pritaikyti sprendimai. Naujasis automobilis turi specialią M važiuoklę, kurios parametrus vairuotojas gali pritaikyti prie važiavimo sąlygų ar savo poreikių. Jau standartinėje komplektacijoje diegiama adaptyvi M pakaba „Professional” su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir aktyvia automobilio pasvirimo stabilizavimo sistema. Tai taip pat pirmasis „BMW M“ serijos modelis, kuriame įdiegta „BMW Integral Active Steering“ sistema, skirta padidinti stabilumą (posūkiuose ji pasuka galinius ratus bei pritaiko vairo jautrumą).

REKLAMA

Dabar šiuos „BMW M“ padalinio inžinierių sprendimus nusprendė patikrinti Ispanijos leidinys „KM77“. Šio leidinio redakcija nuolatos atlieka papildomus automobilių bandymus, kuriuose pavyksta sužinoti kaip jų vairuojamas modelis elgiasi kritinėse situacijose., o šiuo atveju – jeigu į kelią netikėtai išbėgtų gyvūnas, o vairuotojas būtų priverstas atlikti staigų manevrą.

REKLAMA
REKLAMA

„BMW XM“ galimybės buvo išbandomos dvejais etapais. Pirmajame etape „BMW XM“ turėjo įveikti elementarią gyvatėlę, kurioje vairuotojui pavyksta sužinoti kaip tiksliai veikia vairo mechanizmas, kaip pakaba reaguoja į staigesnius važiavimo trajektorijos pokyčius.

Šią užduotį automobiliui pavyko įveikti per 22,9 sekundės. Šiuo rezultatu „BMW XM“ pasirodė geriau negu „Audi RS3“ ar „BMW M340d Touring“, tačiau kai atėjo metas atlikti „briedžio testą“, daugiau nei dvi tonas sveriantis monstras pasirodė vidutiniškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laikantis tradicijų, „briedžio testą“ iš pradžių bandoma įveikti 77 km/val. greičiu. Vis dėlto, šis bandymas baigėsi nesėkme. Vairuotojas kliudė vieną kugelį ir nesugebėjo užbaigti manevro. Geriausią rezultatą „BMW XM“ pademonstravo kliūtį įveikęs 74 km/val. greičiu, arba mažesniu greičiu negu „Suzuki Vitara“ ar „Ford Focus.

REKLAMA

Prasčiau bandymuose pasirodė kiniškas elektromobilis

Jeigu „BMW XM“ pasirodymą šiuose bandymuose galima įvertinti patenkinamu rezultatu, tai šiek tiek anksčiau į bandymų poligoną atvežtas „BYD Han“ elektromobilis „KM77“ leidinio redakciją nemaloniai nustebino.

Įprastai, elektromobiliai šioje rungtyje pasirodo geriau už analogus, turinčius vidaus degimo variklį. Geriau paskirstytas svoris tarp ašių bei žemesnis svorio centras yra labiausiai pabrėžiami elektromobilių pranašumai, tačiau „BYD Han“ šių privalumų nesugebėjo išnaudoti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų