• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vidaus degimo varikliai į automobiliuose montuojami daugybę metų. Nors daugelis gamintojų stengiasi iš naujo išrasti dviratį, tačiau iki šiol geresnės alternatyvos nelabai ir yra.
Vis dėlto, trečiame dešimtmetyje žmonės nebijojo eksperimentuoti. Taip, prieš maždaug 90 metų buvo pristatytas Doble E-20, kurio galinius ratus sukdavo ne vidaus degimo, bet garo variklis.
Pasirodo, jog garo variklis anuomet buvo realiausias konkurentas vidaus degimo varikliui, kuris buvo montuojamas į beveik visus to meto automobilius.
Didžiulę automobilių kolekciją turintis Jay Leno, gavo išskirtinę galimybę išbandyti 1925 metais pagamintą Doble E-20. Tad ir pasižiūrėkime kokias savybes automobiliui suteikia garo variklis.

Vidaus degimo varikliai į automobiliuose montuojami daugybę metų. Nors daugelis gamintojų stengiasi iš naujo išrasti dviratį, tačiau iki šiol geresnės alternatyvos nelabai ir yra.
Vis dėlto, trečiame dešimtmetyje žmonės nebijojo eksperimentuoti. Taip, prieš maždaug 90 metų buvo pristatytas Doble E-20, kurio galinius ratus sukdavo ne vidaus degimo, bet garo variklis.
Pasirodo, jog garo variklis anuomet buvo realiausias konkurentas vidaus degimo varikliui, kuris buvo montuojamas į beveik visus to meto automobilius.
Didžiulę automobilių kolekciją turintis Jay Leno, gavo išskirtinę galimybę išbandyti 1925 metais pagamintą Doble E-20. Tad ir pasižiūrėkime kokias savybes automobiliui suteikia garo variklis.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų