• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiemet „Europos metų automobilio“ rinkimuose sužibėjusį visiškai naują elektromobilį „Renault Megane E-TECH Electric“ jau galima išvysti ir Lietuvoje. Jis pirmą kartą Baltijos šalyse demonstruojamas gegužės viduryje duris atvėrusiame naujajame Prancūzijos gamintojo atstovės mūsų šalyje, bendrovės „Sostena“, automobilių centre Savanorių prospekte, Vilniuje.
Naujosios beveik 5 tūkst. kvadratinių metrų prekybos ir priežiūros erdvės skirtos dar labiau paspartinti tiek asmeninės, tiek komercinės paskirties „
Renault“ bei „
Dacia“ automobilių vairuotojų aptarnavimą.
Renault Megane E-Tech Electric
Moderniausia Rytų Europoje automobilių prekybos atstovybė įrengta pagal naujausius gamintojų reikalavimus. Remonto dirbtuvėse įrengta 19 keltuvų, o čia esanti pažangiausia serviso įranga skirta ir elektromobilių remontui bei priežiūrai.
Būtent jiems naujajame centre skirtas ypatingas dėmesys: sukurta elektromobilių remonto bei elektromobilių baterijų montavimo zona, kurioje atliekama elektros sistemų diagnostika bei remontas. Elektromobiliais atvykusiems „Renault“ ar „Dacia“ vairuotojams numatytos 12 įkrovimo vietų, kurių galia siekia iki 22 kW.
Susipažinti su naujausiu elektromobiliu „
Megane E-TECH Electric“ galima patogiu metu, nes naujasis salonas dirba ir šeštadieniais.
Renault Megane E-Tech Electric
Elektromobiliui skirta platforma
„Megane E-TECH Electric“ yra pirmasis „Renault“ modelis, kuriame išnaudoti visi naujos, specialiai elektromobiliams sukurtos, CMF-EV platformos privalumai. Joje sumažintas variklio skyrius, nes elektriniai komponentai kompaktiškesni nei vidaus degimo variklių.
Be to, ši platforma suteikė galimybę pailginti važiuoklės bazę iki 2,68 m (bendras automobilio ilgis siekia 4,2 m, aukštis – 1,5 m), o ratus sumontuoti į platformos kampus: taip gauta papildoma erdvė keleiviams ir bagažui – papildomiems daiktams skirtų erdvių bendras tūris salone siekia 30 litrų, o bagažinės talpa nenulenkus sėdynių – 440 litrų.
Renault Megane E-Tech Electric
Dėl iš esmės pakeistos važiuoklės ir vairo sistemos elektromobilio baterija sumontuota tiesiai po grindimis. Ji yra plonesnė nei kada nors anksčiau – 110 mm, o elektromobilio svorio centras yra 90 mm žemiau nei „
Megane“ modelyje su vidaus degimo varikliu.
CMF-EV platforma leidžia našiau naudoti baterijose sukauptą energiją, toliau nuvažiuoti ir per trumpesnį laiką įkrauti elektromobilį.
Renault Megane E-Tech Electric
Duoklė paveldui ir madai
„Megane“ vardas visame pasaulyje yra žinomas jau beveik tris dešimtmečius, pristatytos keturios šio modelio kartos, o vien Europos keliais juo važinėjasi daugiau nei 1,3 mln. žmonių. „Megane E-TECH Electric“ savo dizainu ir universalumu atiduoda duoklę šiam ilgamečiam paveldui.
Išorės dizainas – duoklė bene madingiausiam šiuo metu automobilių rinkos kėbulo tipui, miesto visureigiams. Didesnio pravažumo įspūdį palieka ir 18 arba 20 colių skersmens ratlankiai, o žemėjanti stogo linija, į kėbulą įleidžiamos rankenėlės ir plati tarpvėžė suteikia sportiškumo.
Į naująjį elektromobilį montuojami adaptyvieji žibintai, tad vairuotojui nebereikia keisti artimųjų šviesų į tolimąsias, be to, dėl jų konstrukcijos ypatumų miesto keliai apšviečiami platesniu spinduliu ir leidžia matyti daugiau.
Renault Megane E-Tech Electric
Standartiškai naujojo modelio interjere montuojami sujungti 12,3 colio horizontalus skaitmeninis prietaisų skydelis ir centre įtaisytas 9 colių horizontalus arba 12 colių vertikalus multimedijos ekranas su „OpenR Link“ valdymo sistema.
Priklausomai nuo pasirinkto įrangos lygio, salone naudojami apmušalai pagaminti iš visiškai perdirbtų medžiagų, o interjeras dekoruotas dirbtinės odos termoelastoplastu (TEP) ir visiškai perdirbamu audiniu. Taip pat galima aukščiausio lygmens apdaila, kurioje priekinių ir galinių sėdynių apmušalai yra iš natūralios odos.
Inžinieriai šiame modelyje pritaikė patentuotą „Cocoon Effect“ technologiją: tarp automobilio grindų sluoksnių ir per visą bateriją yra įspaustas garsą sugeriančių putų sluoksnis. Dėl jo natūraliai tylus elektromobilis yra dar tylesnis. Tokia garso izoliacija sveria net 3 kg mažiau nei įprastai naudojama automobiliuose.
Renault Megane E-Tech Electric
Naujos sudėties baterijos
Priklausomai nuo pasirinkimo, „Megane E-TECH Electric“ siūlomas su 96 kW (130 AG, 250 Nm) arba 160 kW (218 AG, 300 Nm) galios varikliu. Iki 100 km/val. elektromobilis gali pagreitėti per 7,4 sek. Automobilyje gali būti montuojamos 40 arba 60 kWh talpos, naujoviškos cheminės sudėties baterijos – jose naudojama mažiau kobalto ir daugiau nikelio.
Tai leidžia užtikrinti didesnį energijos tankį baterijose – „Megane E-TECH Electric“ modelyje jis 20 kartų didesnis nei elektriniame „Renault ZOE“.
Remiantis WLTP testais, 40 kWh talpos bateriją turintis modelis viena įkrova gali įveikti 300 km, o versija, kurioje sumontuota 60 kWh talpos baterija, – 450 km. WTLP bandymų duomenimis, elektromobilis su didesnio nuvažiuojamo atstumo paketu „Evolution Extended Range“ gali nuriedėti iki 470 km.
Priklausomai nuo pasirinktos baterijos talpos ir elektromobilio versijos, su „Wallbox“ 7,4 kW galios namine stotele per 8 valandas įkraunama baterija leis mišriai įveikti iki 400 km. Valandą pildžius bateriją 22 kW galios įkrovimo stotelėje, mieste pavyks nuvažiuoti iki 160 km, o pusvalandį bateriją krovus 130 kW galios sparčiojo įkrovimo stotelėje, greitkelyje bus galima nulėkti 200 km.
Renault Megane E-Tech Electric
Prestižiniuose rinkimuose užėmė antrą vietą
Šių metų prestižiniuose „Europos metų automobilio“ rinkimuose „Renault Megane E-TECH Electric“ už nugaros paliko kelias dešimtis naujausių automobilių ir, surinkęs 265 taškus, užėmė antrąją vietą.
Kasmet „Europos metų automobilio rinkimus“ ir apdovanojimų ceremoniją organizuoja nepriklausoma komisija. Šiemet ją sudarė 59 nepriklausomi automobilių žurnalistai iš 22 Europos valstybių.
Ekspertai įvertino išskirtinį „Megane E-TECH Electric“ dizainą, puikų valdomumą, kurį leidžia pasiekti specialiai elektra varomiems automobiliams skirta platforma, sportiškumą ir naujausias technologijas.

GALERIJA


Šiemet „Europos metų automobilio“ rinkimuose sužibėjusį visiškai naują elektromobilį „Renault Megane E-TECH Electric“ jau galima išvysti ir Lietuvoje. Jis pirmą kartą Baltijos šalyse demonstruojamas gegužės viduryje duris atvėrusiame naujajame Prancūzijos gamintojo atstovės mūsų šalyje, bendrovės „Sostena“, automobilių centre Savanorių prospekte, Vilniuje.
Naujosios beveik 5 tūkst. kvadratinių metrų prekybos ir priežiūros erdvės skirtos dar labiau paspartinti tiek asmeninės, tiek komercinės paskirties „
Renault“ bei „
Dacia“ automobilių vairuotojų aptarnavimą.
Renault Megane E-Tech Electric
Moderniausia Rytų Europoje automobilių prekybos atstovybė įrengta pagal naujausius gamintojų reikalavimus. Remonto dirbtuvėse įrengta 19 keltuvų, o čia esanti pažangiausia serviso įranga skirta ir elektromobilių remontui bei priežiūrai.
Būtent jiems naujajame centre skirtas ypatingas dėmesys: sukurta elektromobilių remonto bei elektromobilių baterijų montavimo zona, kurioje atliekama elektros sistemų diagnostika bei remontas. Elektromobiliais atvykusiems „Renault“ ar „Dacia“ vairuotojams numatytos 12 įkrovimo vietų, kurių galia siekia iki 22 kW.
Susipažinti su naujausiu elektromobiliu „
Megane E-TECH Electric“ galima patogiu metu, nes naujasis salonas dirba ir šeštadieniais.
Renault Megane E-Tech Electric
Elektromobiliui skirta platforma
„Megane E-TECH Electric“ yra pirmasis „Renault“ modelis, kuriame išnaudoti visi naujos, specialiai elektromobiliams sukurtos, CMF-EV platformos privalumai. Joje sumažintas variklio skyrius, nes elektriniai komponentai kompaktiškesni nei vidaus degimo variklių.
Be to, ši platforma suteikė galimybę pailginti važiuoklės bazę iki 2,68 m (bendras automobilio ilgis siekia 4,2 m, aukštis – 1,5 m), o ratus sumontuoti į platformos kampus: taip gauta papildoma erdvė keleiviams ir bagažui – papildomiems daiktams skirtų erdvių bendras tūris salone siekia 30 litrų, o bagažinės talpa nenulenkus sėdynių – 440 litrų.
Renault Megane E-Tech Electric
Dėl iš esmės pakeistos važiuoklės ir vairo sistemos elektromobilio baterija sumontuota tiesiai po grindimis. Ji yra plonesnė nei kada nors anksčiau – 110 mm, o elektromobilio svorio centras yra 90 mm žemiau nei „
Megane“ modelyje su vidaus degimo varikliu.
CMF-EV platforma leidžia našiau naudoti baterijose sukauptą energiją, toliau nuvažiuoti ir per trumpesnį laiką įkrauti elektromobilį.
Renault Megane E-Tech Electric
Duoklė paveldui ir madai
„Megane“ vardas visame pasaulyje yra žinomas jau beveik tris dešimtmečius, pristatytos keturios šio modelio kartos, o vien Europos keliais juo važinėjasi daugiau nei 1,3 mln. žmonių. „Megane E-TECH Electric“ savo dizainu ir universalumu atiduoda duoklę šiam ilgamečiam paveldui.
Išorės dizainas – duoklė bene madingiausiam šiuo metu automobilių rinkos kėbulo tipui, miesto visureigiams. Didesnio pravažumo įspūdį palieka ir 18 arba 20 colių skersmens ratlankiai, o žemėjanti stogo linija, į kėbulą įleidžiamos rankenėlės ir plati tarpvėžė suteikia sportiškumo.
Į naująjį elektromobilį montuojami adaptyvieji žibintai, tad vairuotojui nebereikia keisti artimųjų šviesų į tolimąsias, be to, dėl jų konstrukcijos ypatumų miesto keliai apšviečiami platesniu spinduliu ir leidžia matyti daugiau.
Renault Megane E-Tech Electric
Standartiškai naujojo modelio interjere montuojami sujungti 12,3 colio horizontalus skaitmeninis prietaisų skydelis ir centre įtaisytas 9 colių horizontalus arba 12 colių vertikalus multimedijos ekranas su „OpenR Link“ valdymo sistema.
Priklausomai nuo pasirinkto įrangos lygio, salone naudojami apmušalai pagaminti iš visiškai perdirbtų medžiagų, o interjeras dekoruotas dirbtinės odos termoelastoplastu (TEP) ir visiškai perdirbamu audiniu. Taip pat galima aukščiausio lygmens apdaila, kurioje priekinių ir galinių sėdynių apmušalai yra iš natūralios odos.
Inžinieriai šiame modelyje pritaikė patentuotą „Cocoon Effect“ technologiją: tarp automobilio grindų sluoksnių ir per visą bateriją yra įspaustas garsą sugeriančių putų sluoksnis. Dėl jo natūraliai tylus elektromobilis yra dar tylesnis. Tokia garso izoliacija sveria net 3 kg mažiau nei įprastai naudojama automobiliuose.
Renault Megane E-Tech Electric
Naujos sudėties baterijos
Priklausomai nuo pasirinkimo, „Megane E-TECH Electric“ siūlomas su 96 kW (130 AG, 250 Nm) arba 160 kW (218 AG, 300 Nm) galios varikliu. Iki 100 km/val. elektromobilis gali pagreitėti per 7,4 sek. Automobilyje gali būti montuojamos 40 arba 60 kWh talpos, naujoviškos cheminės sudėties baterijos – jose naudojama mažiau kobalto ir daugiau nikelio.
Tai leidžia užtikrinti didesnį energijos tankį baterijose – „Megane E-TECH Electric“ modelyje jis 20 kartų didesnis nei elektriniame „Renault ZOE“.
Remiantis WLTP testais, 40 kWh talpos bateriją turintis modelis viena įkrova gali įveikti 300 km, o versija, kurioje sumontuota 60 kWh talpos baterija, – 450 km. WTLP bandymų duomenimis, elektromobilis su didesnio nuvažiuojamo atstumo paketu „Evolution Extended Range“ gali nuriedėti iki 470 km.
Priklausomai nuo pasirinktos baterijos talpos ir elektromobilio versijos, su „Wallbox“ 7,4 kW galios namine stotele per 8 valandas įkraunama baterija leis mišriai įveikti iki 400 km. Valandą pildžius bateriją 22 kW galios įkrovimo stotelėje, mieste pavyks nuvažiuoti iki 160 km, o pusvalandį bateriją krovus 130 kW galios sparčiojo įkrovimo stotelėje, greitkelyje bus galima nulėkti 200 km.
Renault Megane E-Tech Electric
Prestižiniuose rinkimuose užėmė antrą vietą
Šių metų prestižiniuose „Europos metų automobilio“ rinkimuose „Renault Megane E-TECH Electric“ už nugaros paliko kelias dešimtis naujausių automobilių ir, surinkęs 265 taškus, užėmė antrąją vietą.
Kasmet „Europos metų automobilio rinkimus“ ir apdovanojimų ceremoniją organizuoja nepriklausoma komisija. Šiemet ją sudarė 59 nepriklausomi automobilių žurnalistai iš 22 Europos valstybių.
Ekspertai įvertino išskirtinį „Megane E-TECH Electric“ dizainą, puikų valdomumą, kurį leidžia pasiekti specialiai elektra varomiems automobiliams skirta platforma, sportiškumą ir naujausias technologijas.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų