• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švedijos aprangos milžinė „Hennes and Mauritz“ (H&M) ketvirtadienį paskelbė ketinanti rinkoje pristatyti savo aštuntąjį mados prekės ženklą.

Švedijos aprangos milžinė „Hennes and Mauritz“ (H&M) ketvirtadienį paskelbė ketinanti rinkoje pristatyti savo aštuntąjį mados prekės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonė taip pat pranešė, kad jos ikimokestinis pelnas gruodžio–vasario mėnesiais – pirmąjį finansinių metų ketvirtį – smuko nuo 3,3 mlrd. kronų tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 3,2 mlrd. kronų (335 mln. eurų) ir tai lėmė sudėtingos rinkos sąlygos JAV ir Vidurio Europoje.

REKLAMA

„Kalbant apie mažmeninę prekybą drabužiais apskritai, sąlygos daugelyje mūsų didžiųjų rinkų Vidurio ir Pietų Europoje, taip pat Jungtinėse Valstijose, buvo labai sudėtingos ir tai padarė poveikį mūsų pardavimams“, – pareiškė įmonės vadovas Karlas Johanas Perssonas.

Naujasis prekės ženklas ARKET rinkoje pasirodys po vasaros. Pirmoji parduotuvė bus atidaryta Londone, o netrukus po to parduotuvės bus atidarytos Briuselyje, Kopenhagoje ir Miunchene. Be to, nuo ankstyvo rudens naujojo ženklo prekėms bus internetu prekiaujama 18 Europos rinkų.

REKLAMA
REKLAMA

ARKET parduotuvėse bus siūlomi vyriški, moteriški ir vaikiški drabužiai bei namų apyvokos prekės, kurios bus brangesnės negu H&M. Kiekvienoje parduotuvėje taip pat bus įrengta kavinė.

„Bendra idėja yra siūlyti paprasto, nesenstančio ir funkcinio dizaino kokybę, – pareiškė K. J. Perssonas. – Bus siūlomos įvairių kainų prekės, tačiau kainų segmentas bus šiek tiek aukštesnis negu H&M, o daugiausia dėmesio bus skiriama medžiagoms, funkcionalumui ir formai.“

Grupei taip pat priklauso tokie Švedijos prekės ženklai kaip „Cos“, „Other Stories“, „Monki“, „Weekday“ ir „Cheap Monday“, kurių pardavimai – ir internete, ir tradicinėse parduotuvėse – toliau didėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų