• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rengiantis naujam autosporto sezonui kyla klausimas ar vienintelė Lietuvoje auto ir moto sporto trasa, Kačerginės "Nemuno žiedas" yra pasiruošusi priimti profesionalius sportininkus? Trasos vadovybė yra pasiruošusi objekto rekonstrukcijai. Tačiau ar ji vyks?

REKLAMA
REKLAMA

Vienintelė Lietuvoje žiedinių lenktynių trasa "Nemuno žiedas" atliko visas būtinas procedūras, reikalingas žiedinių lenktynių trasos rekonstrukcijai - yra atlikta galimybių studija, parengtas pačios prasčiausios būklės žiedinių lenktynių trasos atkarpos techninis projektas (iliustracijoje), yra atlikti leidimų statybai suderinimo darbai, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA

Pasak VšĮ "Nemuno žiedas" direktoriaus Arūno Samochino, kad šiuo metu tereikia tik politinio sprendimo iš Lietuvos valstybės institucijų - investuoti į žiedinių lenktynių trasą. Visi reikalingi parengiamieji darbai iš „Nemuno žiedo“ pusės jau atlikti.

Direktoriui kelia didžiulį susirūpinimą esama lenktynių trasos būkle, kurią nedelsiant reikia gerinti, norint, kad Lietuvos žmonės galėtų ir toliau čia matyti ne tik mėgėjų autosporto varžybas, tačiau čia galėtų vykti ir aukščiausio lygio žiedinių lenktynių čempionatai. Arūnui Samochinui teko diskutuoti su „Lietuvos motociklų sporto federacijos“ (LMSF) prezidentu Virginijumi Visockiu.

REKLAMA
REKLAMA

Jis taip pat išreiškė didžiulį susirūpinimą esama lenktynių trasos būkle. Pasak LMSF prezidento - federacija svarstys galimybę šiais metais aplenkti Kačerginės "Nemuno žiedo" trasą ir motociklų plento žiedo varžybas daryti kaimyninėse trasose - Latvijoje bei Estijoje. Jei taip nutiks, Lietuvos motosporto mėgėjams bus užkirsta galimybė stebėti pajėgiausių šalies sportininkų kovas Kačerginės "Nemuno žiede".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak Arūno Samochino, minėtoji trasos dalis buvo įrengta dar 1961 metais, taigi natūralu, kad prabėgus tiek metų ji yra susidėvėjusi bei visiškai netinkama naudojimui. Taip pat Arūnas nori atkreipti dėmesį į tai, jog tuo metu tiek sportinių automobilių tiek motociklų pasiekiami maksimalūs greičiai neprilygo dabartiniams, kuriuos išvysto sportiniai bolidai. Trasos konfigūracija bei kalvotumas buvo skaičiuotas gerokai mažesniems automobilių greičiams nei dabar. Todėl atliekant rekonstrukcijos projektavimo darbus techninėje užduotyje buvo atsižvelgta į šį, ypač svarbų faktorių.

Norima tikėti, kad ateinantis sezonas „Nemuno Žiede“ bus gausus renginių ir valdžios institucijos skirs tinkamą dėmesį vieninteliai automobilių ir motociklų lenktynių trasai Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų