• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Katare sekmadienį vykusias 17-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes lengvai laimėjo triskart pasaulio čempionas olandas Maxas Verstappenas su „Red Bull“ bolidu, kurio iš vėžių neišmušė net ir išskirtinis nurodymas atlikti mažiausiai 3 sustojimus bei problema su viena iš priekinių padangų. 

Katare sekmadienį vykusias 17-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes lengvai laimėjo triskart pasaulio čempionas olandas Maxas Verstappenas su „Red Bull“ bolidu, kurio iš vėžių neišmušė net ir išskirtinis nurodymas atlikti mažiausiai 3 sustojimus bei problema su viena iš priekinių padangų. 

REKLAMA

Prieš lenktynes buvo pranešta, kad dėl sportininkų saugumo jie su vienu padangų komplektu negalės nuvažiuoti daugiau nei 18 ratų. Tai reiškė, kad visi turėjo atlikti mažiausiai po 3 sustojimus.

Lenktynių startas M.Verstappenui nebuvo lengvas – jį spaudė britai George‘as Russellas („Mercedes“) bei Lewisas Hamiltonas („Mercedes“). Galiausiai G.Russellas buvo įspraustas tarp dviejų bolidų, neturėjo kur dėtis ir kliudė L.Hamiltoną. Pastarasis išlėkė iš trasos ir baigė lenktynes, o G.Russellas suko į boksus.

Trasoje pasirodė saugos automobilis. Pratęsus lenktynes, pirmas važiavo M.Verstappenas, iki antros vietos pakilo australas Oscaras Piastri („McLaren“), o iki trečios – ispanas Fernando Alonso („Aston Martin“).

REKLAMA
REKLAMA

Jei M.Verstappenas ir O.Piastri iki pat finišo važiavo užtikrintai, tai F.Alonso neišvengė problemų. Ispanas ėmė skųstis tuo, kad sąlygos kokpite dėl didžiulio karščio darosi nepakeliamos. Vėliau jis išlėkė iš trasos ir pavojingai grįžo į ją prieš pat monakiečio Charleso Leclerco („Ferrari“) nosį. Finišą F.Alonso pasiekė 6-as. L.Norrisas dar kiek anksčiau aplenkė F.Alonso ir pakilo į 3-ią vietą. Tuo tarpu ispanas dėl savo pasivažinėjimo už trasos ribų prarado vietas tiek Ch.Leclercui, tiek G.Russellas. G.Russellas apskritai sugebėjo įspūdingai atsitiesti po avarijos pirmajame rate. Britas finišavo 4-as, nors atliko vienu sustojimu daugiau už visus varžovus.

REKLAMA

M.Verstappenas paskutinio sustojimo metu dar turėjo problemų, kai mechanikai vargo su viena iš jo priekinių padangų. Olandas prarado šiek tiek laiko, bet į trasą grįžo prieš O.Piastri. M.Verstappenas dar spėjo nuvažiuoti greičiausią ratą ir gavo papildomą tašką. Meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“) po avarijos šeštadienį neišsivertė be naujų bolido dalių, todėl startavo iš boksų ir galiausiai finišavo 10-as. S.Perezas galėjo pretenduoti ir į didesnį taškų kiekį, tačiau rinkosi baudas už dažną išvažiavimą už trasos ribų. Tuo tarpu ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“) starte net nepasirodė. Jo bolido kuro sistema sugedo prieš pat lenktynių pradžią ir „Ferrari“ mechanikai negalėjo spėti sutaisyti bolido. Ironiška, kad vokietis Nico Hulkenbergas („Haas“) pamiršo, jog C.Sainzo lenktynėse nebus, starto metu atsistojo į jo vietą ir už tai gavo 10 baudos sek.

REKLAMA
REKLAMA

M.Verstappenas su 433 taškais dominuoja pilotų įskaitoje. S.Perezas (224) minimaliai padidino persvarą prieš L.Hamiltoną (194). Konstruktorių įskaitoje titulą yra užsitikrinusi „Red Bull“ komanda (657). Dėl antros vietos vis dar kovoja „Mercedes“ (326) ir „Ferrari“ (298). Pastaruoju metu antrą greičiausią bolidą turi „McLaren“ (219), bet ji dėl prastos sezono pradžios vargu ar pretenduos į antrą vietą čempionate. Jie dar atsilieka ir nuo „Aston Martin“ (230). 18-osios sezono lenktynės – Amerikų GP – vyks spalio 22 d. Ostine (JAV).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar lenktynių metu britas L. Hamiltonas pripažino, kad avarija dar pirmajame rate įvyko dėl jo kaltės: „Labai apgailestauju dėl savo komandos. Šiandien buvo nebloga galimybė iškovoti svarbių taškų. Epizodo įkarštyje nesupratau kas įvyko, tiesiog pajaučiau smūgį iš galo. Nemanau, kad George'as turėjo kur pasitraukti, tai tiesiog yra vienas iš tų nesėkmingų epizodų. Aš, kaip vyresnis lenktynininkas, prisiėmu atsakomybę dėl šio epizodo“, – komandos draugo atsiprašė jis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų