• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvių bendrovė „Etronika“, kurianti inovatyvų el. bankininkystės sprendimą „Banktron“, antrus metus iš eilės sulaukė tarptautinių ekspertų pripažinimo, kaip įmonė savo produktais ir idėjomis keičianti Europos finansinių paslaugų sektoriaus veidą.

Lietuvių bendrovė „Etronika“, kurianti inovatyvų el. bankininkystės sprendimą „Banktron“, antrus metus iš eilės sulaukė tarptautinių ekspertų pripažinimo, kaip įmonė savo produktais ir idėjomis keičianti Europos finansinių paslaugų sektoriaus veidą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sausio pabaigoje Londone „Google Camp“ žinomi finansinių paslaugų ir technologijų sektoriaus ekspertai „Etroniką“ įtraukė į penkiasdešimties Europos bendrovių sąrašą „The FinTech 50 2014“. Į jį papuola inovatyviausios bendrovės, kurios savo sprendimais kelia perversmą finansinių paslaugų sektoriuje.

REKLAMA

Taip pat „Etronika“ praėjusią savaitę vykusioje tarptautinėje finansų ir bankininkystės naujovių konferencijoje Londone „FinovateEurope 2014“ antrus metus iš eilės pelnė „Geriausios inovacijos“ titulą už inovacijas, plėtojant „Banktron“ sprendimą. Šiemet dviejų dienų renginyje savo idėjas pristatė beveik 70 bendrovių, veikiančių finansų ir bankininkystės sektoriuje.

„Plėtodami savo produktus pagrindinį dėmesį skiriame inovacijoms ir naujausioms technologijoms. Pasaulyje buvome vieni pirmųjų, eksperimentavę kaip valdymo judesiu ir balsu technologijas pritaikyti finansų rinkoje. Šiandien „Banktron“ ne tik prisitaiko prie vartotojo poreikių, bet ir finansų institucijai leidžia sudaryti išsamų savo kliento profilį ir geriau jį pažinti“, – teigia „Etronika“ generalinis direktorius Kęstutis Gardžiulis.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, išsamus kliento profilis leidžia įvertinti jo elgseną, poreikius ir jam pateikti aktualią informaciją ar pasiūlymus reikiamu metu ir reikiamoje vietoje. O tai ypač svarbu, kai klientai banko paslaugomis vis dažniau naudojasi mobiliojo telefono pagalba.

„Taip vienu metu laimi ir vartotojas, ir finansų institucija, ir pastarosios partneriai. Geriau pažinodama savo klientą finansų įstaiga, bendradarbiaudama su prekybos tinklais, telekomunikacijų bendrovėmis ar kitais partneriais, jam gali pateikti tik aktualią informaciją ir patenkinti jo specifinius poreikius. Tai leidžia visoms pusėms sudaryti naudingą ekosistemą. Taip pat gaunami duomenys apie kliento veiksmus padeda sukurti papildomą apsaugos lygmenį, padedantį užkirsti kelią tapatybės vagystėm, apgaulei ir neteisėtiems veiksmams kliento sąskaitoje“, – sako K. Gardžiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot „Etronikos“ vadovo, finansų institucijos itin vertina tai, kad „Banktron“ pagalba savo paslaugas gali teikti skirtingais kanalais – įprastos naršyklės, mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai – ir visuose juose vartotojo sąsaja bei funkcijos išlieka tokios pačios.

Vienu paskutiniųjų „Etronika“ projektų tapo Estijos bankas „DNB Pank“, kuris praėjusiais metais pasirinko „Banktron“, kaip savo el. bankininkystės platformą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų