• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mūsų dienomis būtų sunku rasti namus, kuriuose nebūtų televizoriaus. Vos atsiradusi „kalbanti dėžė“ lietuvius stebino judančiais vaizdais, mažiau nei prieš keturis dešimtmečius – pirmosiomis spalvomis, o šiandien iš jos reikalaujama pačių įvairiausių papildomų funkcijų.

Mūsų dienomis būtų sunku rasti namus, kuriuose nebūtų televizoriaus. Vos atsiradusi „kalbanti dėžė“ lietuvius stebino judančiais vaizdais, mažiau nei prieš keturis dešimtmečius – pirmosiomis spalvomis, o šiandien iš jos reikalaujama pačių įvairiausių papildomų funkcijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tyrimų kompanijos „GfK“ ir „Samsung Electronics Baltics“ atlikto gyvenimo būdo indekso LIVING tyrimo rezultatai rodo, kad 89 proc. lietuvių televizorių žiūri kiekvieną dieną. Negana to, lietuviai yra atviresni išmaniesiems televizoriams – mūsų dienomis lietuviai namuose turi daugiau išmaniųjų televizorių nei kaimynai latviai ir estai. Lietuviai noriai naršo internete, bendrauja su užsienyje gyvenančiais giminaičiais naudodami „Skype“ ar socialinius tinklus, nuomojasi ar perka filmus, koncertų ir sporto varžybų transliacijas, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Populiariausios programėlės – nemokamos

Tyrimo duomenys taip pat atskleidė, kad įprastinėmis dienomis lietuviai įvairių programėlių naudojimui televizoriaus ekrane skiria iki 3 valandų per dieną, tačiau dauguma naudojasi nemokamomis programėlėmis.

Išmaniųjų televizorių terpė yra gana nauja ir pasaulyje dar tik atsiranda įvairios programėlės. Tačiau Lietuvoje jau galima rasti Lietuvos nacionalinio transliuotojo LRT programėlę, skirtą „Samsung“ išmaniesiems televizoriams. Joje žiūrovai stebi LRT laidas, sporto varžybas, archyvinius kadrus, filmus, populiariausius grojaraščius ir pan.

Technologijų vaidmens Baltijos šalių gyventojų įpročiams ir gyvenimo būdui tyrimas taip pat parodė, kad pagrindinės priežastys, skatinančios įsigyti naują televizorių, yra noras turėti geriau veikiantį įrenginį ir gražiau atrodantį, stilingesnį produktą. Be to, vartotojai nori įsigyti naujesnę, inovatyvesnę daikto versiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų