• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje prasideda pirmoji analogų neturinti sunkvežimių gamintojo „Mercedes-Benz“ akcija „Fuel Duel“ (liet. „Degalų Dvikova“), kurios metu pervežimų bendrovės galės išbandyti moderniausius „Actros“ sunkvežimius ir palyginti jų degalų sąnaudas su savo turimų transporto priemonių sąnaudomis. Iš 268-ių pasaulyje vykusių „Fuel Duel“ dvikovų 264-os baigėsi neginčyjama „Mercdes-Benz Actros“ sunkvežimių pergale.

REKLAMA
REKLAMA

2011 metais Olandijoje ir Belgijoje pradėta dvikova šiais metais persikelia į Lietuvą. Po didžiulio susidomėjimo šia iniciatyva ir puikių rezultatų akcija išsiplėtė į kitas Vakarų Europos šalis, dalį didžiausių Rytų ir Centrinės Europos šalių, įskaitant Lietuvą, kaip vieną didžiausių regiono rinkų. Vienintelė koncerno „Mercedes-Benz“ atstovė Lietuvoje įmonė „Silberauto“ neatlygintinai bendrovėms duos išbandyti naujausius „Mercedes-Benz Actros“ Euro VI versijos sunkvežimius.

REKLAMA

„Norime klientams duoti patiems išbandyti naujuosius „Mercedes-Benz Actros“ ir patiems įsitikinti jų ekonomiškumu, įvertinti, koks didelis šių sunkvežimių degalų sąnaudų atotrūkis nuo kitų gamintojų. Šiuo metu jau turime ilgą sąrašą norinčių išbandyti šiuos sunkvežimius ir jis yra nuolat papildomas,“ – teigia „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo vadovas Paulius Kraučiūnas.

REKLAMA
REKLAMA

P. Kraučiūno teigimu, koncerno atstovė Lietuvoje „Silberauto“ drąsiai įgyvendina šią iniciatyvą ir nebijo, kad akcijos „Fuel Duel“ rezultatai bus nepalankūs jos atstovaujamam gamintojui. „264-ose „Fuel Duel“ dvikovose „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimiai buvo 9,3 procento ekonomiškesni už kitų gamintojų sunkvežimius. Turint omenyje, kad savininkai paprastai „pagražina“ vidutines kitų gamintojų degalų sąnaudas, realybėje skirtumas turėtų būti dar didesnis. Dėl to ir norime, kad tuo „savu kailiu“ įsitikintų ir Lietuvos vežėjai. Bet mūsų tikslas nėra „laimėti“ prieš savininko pateiktus skaičius, mūsų tikslas yra parodyti savininkui mūsų vilkiko realias degalų sąnaudas, o jie jau patys padarys atitinkamas išvadas, nes gali pasilyginti savo sunkvežimių parko degalų sąnaudas,“ – dėsto „Silberauto“ atstovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iniciatyva „Fuel Duel“ Lietuvoje vyks mažiausiai vienerius metus. Tačiau jau dabar matomas itin didelis susidomėjimas ir šis bandymų laikotarpis tikėtina gerokai pailgės. Lietuvos vežėjų bendrovėms išbandyti skirtas naujausias „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimis, tokių per pastaruosius 3 metus parduota jau daugiau nei 30 tūkstančių. Su šiais sunkvežimiais vežėjai galėjo išsamiai susipažinti kasmetiniuose koncerno Daimler AG organizuojamuose mokymuose „Global training 2014“.

REKLAMA

Šis modelis pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir labai mažu taršos rodikliu. Euro VI versijoje degalų sąnaudos yra maždaug 5 procentais mažesnės nei ankstesnio „Actros“ modelio. Taip pat jų varikliai yra ilgaamžiai, o techninės priežiūros intervalas – iki 150.000 kilometrų.

Naujoji BlueEFFICIENCY Power variklių karta užtikrina maksimalią galią ir Euro VI taršos standartą. Pirmasis naujųjų variklių šeimos narys Mercedes-Benz OM 471 šešių cilindrų, vienos eilės, variklis išvysto nuo 310 kW (421 AG) iki 375 kW (510 AG) galią. Siekiant patenkinti griežtus Euro VI reikalavimus emisijai, „Mercedes-Benz“ sukūrė sudėtingą išmetamųjų dujų kontrolės sistemą, kurią sudaro SCR technologija su AdBlue be suspausto oro įpurškimo, aušinamas išmetamųjų dujų recirkuliacija (EGR) ir kietųjų dalelių filtru.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų