REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanija „Mozilla“ paskelbė atsisakanti šiemet paskelbtų planų naršyklėje „Firefox“ rodyti reklamą naujai atidarytose kortelėse. Pastaroji galimybė buvo anonsuota vasario mėnesį, tačiau šis eksperimentas, jei tikėtume naršyklės kūrėjais, neseniai nutrauktas.

REKLAMA
REKLAMA

Tokį sprendimą oficialiame kompanijos tinklaraštyje paaiškino „Mozilla Firefox“ viceprezidentas Johnathanas Nightingale'as. Jo teigimu, daugybė vartotojų išsakė savo susirūpinimą dėl naršyklės išvaizdos, jei joje pasirodytų reklaminiai logotipai, kurių nebūtų galima valdyti.

REKLAMA

Tokiu būdu, šios strategijos buvo atsisakyta – kartu ir su ja susijusių pajamų. Beje, konkurentė „Opera Software“ tokias pajamas gauna jau eilę metų.

„Mozilla“ santykiai su reklamos industrija nėra patys geriausi; nemažai tam įtakos padarė ir nesutarimai dėl galimybės naršyklėje įjungti funkciją „Do Not Track“. Pastaroji seka, kokius puslapius vartotojai lanko, o gautų duomenų pagrindu galima sukurti tikslinę reklamą (bent jau taip kalba reklamos užsakovai).

„Firefox“ kūrėjai savo prioritetu laiko vartotojų saugumą ir galimybę suteikti jiems savarankiškai kontroliuoti įdiegtas programas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų