• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paaiškėjus naujiems lėktuvo katastrofos faktams – daugiau klausimų negu atsakymų?

Atskleista, kokią patirtį turėjo lėktuvą valdę pilotai

Prancūzijos tyrimų ir analizių biuro (BAE) vadovas Remi Jouty pranešė paskutinius duomenis, kuriuos per vakar dieną pavyko sužinoti tyrėjams dėl „Airbus 320“ lėktuvo katastrofos Alpių kalnuose. Jis paneigė eilę teorijų, kurios buvo aktyviai aptariamos ankstyvojoje tyrimo stadijoje. Pagrindinė sensacija buvo ne tik tai, kad pilotas negalėjo patekti į valdymo kabiną, tačiau ir tai, kad jokio išsihermetinimo leidžiantis lėktuvui nebuvo. Taip pat svarbus faktas yra tas, kad lėktuvą kritimo metu valdė įjungtas autopilotas. Ką tuo metu veikė ekipažas ir kodėl jie nebandė susisiekti su žeme, nepranešama.

Prancūzijos tyrimų ir analizių biuro (BAE) vadovas Remi Jouty pranešė paskutinius duomenis, kuriuos per vakar dieną pavyko sužinoti tyrėjams dėl „Airbus 320“ lėktuvo katastrofos Alpių kalnuose. Jis paneigė eilę teorijų, kurios buvo aktyviai aptariamos ankstyvojoje tyrimo stadijoje. Pagrindinė sensacija buvo ne tik tai, kad pilotas negalėjo patekti į valdymo kabiną, tačiau ir tai, kad jokio išsihermetinimo leidžiantis lėktuvui nebuvo. Taip pat svarbus faktas yra tas, kad lėktuvą kritimo metu valdė įjungtas autopilotas. Ką tuo metu veikė ekipažas ir kodėl jie nebandė susisiekti su žeme, nepranešama.

REKLAMA

Daugelis klausimų, kuriuos iškėlė ekspertai po „Germanwings“ katastrofos Prancūzų Alpėse po Remi Jouty konferencijos subliuško. Tačiau iškilo naujų klausimų, į kuriuos ekspertai vis dar negali atsakyti.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo pat pradžių išliko neatsakytas klausimas, kodėl lėktuvo įgula nebandė susisiekti su oro skrydžių kontrolės centru. Tačiau konferencijos metu buvo atmesta lėktuvo išsihermetinimo tikimybė, - tyrėjai nustatė, kad toks scenarijus neatitinka lėktuvo katastrofos faktinių aplinkybių.

REKLAMA

Taip pat, ištyrus lėktuvo nuolaužas, buvo atmesta sprogimo ore versija.

Sudužusio „Germanwings“ antrasis pilotas dirbo nuo 2013-ųjų rudens, turėjo 630 skraidymo valandų patirtį

 Vokietijos bendrovės „Germanwings“ lainerio, kuris anksčiau šią savaitę sudužo Prancūzijos Alpėse, antrasis pilotas dirbo nuo 2013 metų rugsėjo, o jo skraidymo patirtis buvo 630 valandų, ketvirtadienį pranešė tėvinė bendrovė – Vokietijos avialinijų flagmanė „Lufthansa“.

REKLAMA
REKLAMA

Antrasis pilotas „dirbo „Germanwings“ kapitono padėjėju nuo 2013 metų rugsėjo“, viena „Lufthansa“ atstovė sakė naujienų agentūrai AFP.

Jis įgijo piloto kvalifikaciją „Lufthansa“ skraidymo mokykloje Vokietijos šiauriniame Brėmeno mieste ir turėjo 630 valandų skraidymo patirtį. Tuo tarpu to lėktuvo kapitonas buvo dirbęs ilgiau negu 10 metų, o jo skraidymo laineriais „Airbus A320“ patirtis buvo apie 6 tūkst. valandų, anksčiau atskleidė „Lufthansa“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės atstovė negalėjo nei patvirtinti, nei paneigti informacijos, kad kažkuris iš to lėktuvo pilotų buvo išėjęs iš kabinos, o vėliau iki pat katastrofos negalėjo į ją sugrįžti, nes durys buvo užrakintos, o iš vidaus niekas neatsiliepė.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų