• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 

Lenktynių trasa Australijos Melburno mieste priskiriama prie pusiau stacionarių, o padangų „Formulei-1“ gamintojai iš Italijos pirmajam šio sezono etapui atveža minkštųjų ir vidutinių sudėčių padangų mišinius. Asfalto danga čia žada būti slidi, sukibimas su trasos paviršiumi – mažas, o pati trasa reikalauja didelės prispaudžiamosios jėgos, sportininkams čia tenka stabdyti dažnai bei intensyviai – visa tai smarkiai didins apkrovimą padangoms, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Pirelli Motorsport“ direktorius Paulas Hembrey: „Mūsų penktas sezonas tradiciškai prasideda Australijoje; tai viena iš pačių vaizdingiausių lenktynių visame sezone, kadangi jos vyksta labai sudėtingoje trasoje, o įvykiai čia dažniausiai vystosi pagal nenuspėjamus scenarijus.

REKLAMA

Kaip ir pernai mes parinkome vidutinio ir minkšto kietumo padangas, turėdami galvoje labai platų temperatūrų diapazoną, kurio galima laukti Melburne. Dėl naujos galinių padangų struktūros išaugo jų sukibimas su trasa įsibėgėjant, o tai leidžia pilotams anksčiau pradėti pagreitėjimą – iš dalies taip galima pateisinti šiek tiek šiemet išaugusį greitį.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip visuomet prieš sezono startą iškyla daug klausimų apie jėgų išsidėstymą ir skirtingų komandų bolidų greičio galimybes. Mes esame įsitikinę, kad ratų įveikimo greičiai didės viso sezono metu, o tai savaime atsilieps mašinos ir padangų santykiui. Priešsezoninių bandymų metu padangų elgesys atitiko mūsų lūkesčius, bet to, suprantama, negalima lyginti su realiomis lenktynėmis, kuomet pilotai iš mašinų stengiasi išspausti maksimumą. Todėl mes labai nekantriai laukiame staro Melburne“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pernai pergalė Melburne atiteko „Mercedes“ pilotui Nico Rosbergui, kuris startavo iš 3 vietos ir distanciją nuvažiavo su dviem sustojimais. Per pirmąsias dvi atkarpas jis naudojo minkštąsias, o finalinėje jis naudojo vidutinės padangas. Tokią pat taktiką naudojo ir kiti lenktynininkai, užėmę likusias devynias aukščiausias vietas. Pagal „Pirelli“ skaičiavimus, skirtumas tarp skirtingų sudėtų padangų bus nuo 1,2 iki 1,5 sek. kiekviename rate.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų