• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt mažai kam žinomas faktas, kad pirmą kartą 1921 m. organizuotas Lenkijos ralis yra vienas seniausių pasaulyje, savo istorija nusileidžiantis tik legendinėms Monte Karlo lenktynėms. Šių metų rugsėjo 29-30 d. jau 69-ąjį kartą vykusiose varžybose Lenkijoje dalyvavo ir „Solisun Girls Racing Team“ ekipažas – Irina Jankovskaja ir Inesa Tuškanova. „Esame labai dėkingos už kvietimą dalyvauti. Galima sakyti, kad patirtis buvo skaudi, bet naudinga“, − teigia merginos.

REKLAMA
REKLAMA

Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)

Rezultatas ne toks ir prastas – ilgos ir sunkios savaitės rezultatas ketvirta vieta N4 klasėje. Kaip grįžusi į Lietuvą komentavo ekipažo šturmanė Irina Jankovskaja, varžybos buvo itin sudėtingos, anot jos, buvo justi, kad tuo pačiu tai yra ir Europos čempionato etapas. 260 km besitęsiantys greičio ruožai sudėtingesni nei bet kurio Lietuvoje vykstančio ralio, kai kurie iš jų − tiesiog mirtini.

REKLAMA

„Važiavimo ir skaitymo tempas keitėsi kas keletą kilometrų, kelio danga viename greičio ruože keitėsi keletą kartų − nuo lygaus ir švaraus asfalto iki purvino, nuo žvyro iki šlapių bei dumblinų keliukų miške, taip pat ir netrūko ir akmenų. Greitas tiesiąsias keitė darbinių staigių posūkių virtinė, vėliau vėl išvystomas didelis greitis tuo pat metu šokinėjant per tramplinus“, − įspūdžiais dalinosi I. Ankovskaja .

REKLAMA
REKLAMA

Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)

Anot šturmanės, nebuvo galimybės nei sekundei atsilaiduoti, nuolatos reikėjo jausti vairuotoją ir automobilio greitėjimą ar lėtėjimą. Kaip pasakojo ralio merginos, jaunam ekipažai tai buvo tikras išbandymas.

„Labai džiaugiamės finišavusios, tai buvo pagrindinis musu tikslas. Žinoma labai gaila, kad prizinė vieta mus išslydo iš rankų, po to kai pirmą dieną, penktame greičio ruože prakirtome padangą ir pusė jo važiavome trimis ratais. Galiausiai teko stoti ir keisti padangą − tai atėmė iš mūsų daug brangaus laiko, kuri buvome jau sukaupusios ir kainavo trečią vieta N4 klaseje“, − nusivylimo neslėpė I. Jankovskaja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)

Kaip pasakojo ekipažo vairuotoja Inesa Tuškanova, pirmą dieną tris greičio ruožus pavyko pravažiuoti be klaidų, laikantis ramaus, stabilaus tempo. Po serviso zonos sekusioje antrojoje sekcijoje lenktynininkė nusprendė pagreitėti, tačiau prisimindama įvykių eigą tokio apsisprendimo šiek tiek gailisi.

REKLAMA

„Galiausiai mes prakirtome padangą greičio ruože, kurio danga jau buvo labai išrausta. Antra klaida kurią mes padarėme − sustojome keisti padangą nebaigę atkarpos.  Galima sakyti tai ir lėmė mūsų finišo poziciją, nes rezultatas buvo labai sugadintas, praradome devynias minutes. Antrą varžybų dieną turėjome vieną tikslą − finišuoti, todėl stengėmės nieko neprakirsti, nesugadinti“, − komentavo I. Tuškanova.

REKLAMA

Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)Inesos Tuškanovos ir Irinos Jankovskajos ekipažas Lenkijos ralyje (nuotr. rallyphotos.pl)

Visgi ramiai įveikti visų greičio ruožų antrąją dieną „Solisun“ ekipažui taip pat nepavyko. Anot merginų, kelias buvo tiek išraustas, kad nepavyko laiku sutabdyti automobilio ir jis klimpo didelėje smėlio sankaupije ir užstrigo. Ekipažui pagelbėjo sirgaliai, tačiau tai jie darė neįprastai labai ilgai. Kaip juokavo I. Tuškanova, Lietuvoje per tiek laiko gerbėai tikriausiai būtų išnešę automobilį ant rankų.

„Organizatoriams jokių priekaištų neturiu, priešingai  − galėčiau net pagirti kaimynus. Viskas buvo kone tobulai tvarkinga, nuoseklu. Sportininkai labai malonūs, buvo juntama jų skleidzia teigiama energija, visi sveikinosi palaikė, mojavo rankomis . Šiose varzybose buvome vienintelis moteriškas ekipažas, todėl sulaukėme daug aplodismentu finiše“, − baigė pasakojimą I. Jankovskaja taip pat išreikšdama padėką ekipažą palaikiusiems gerbėjams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų