• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasitinkant Saugaus eismo dieną – balandžio 6–ąją, praėjusią savaitę valstybės įmonėje „Regitra“ vyko Atvirų durų dienų renginiai, kuriuose sulaukta nemažo būrio lankytojų, besidominčių įmonės veiklos naujovėmis, naujų teisės aktų reikalavimais. Šįkart „Regitra“ lankytojams savo veiklą pristatė ne tik rimtai, bet ir žaismingai.

REKLAMA
REKLAMA

„Įmonės tikslas - kuo geriau tenkinti viešuosius interesus, tad neformalūs susitikimai su klientais, betarpiškas bendravimas su jais, mūsų nuomone, yra abipusiai naudingas. Mums tai puiki galimybė sužinoti, ko klientai iš mūsų tikisi, kokie jų pasiūlymai, kokioms mūsų veiklos sritims derėtų skirti daugiau dėmesio. Renginiai pateisino mūsų lūkesčius, planuojame juos organizuoti ir ateityje“, − sakė „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

REKLAMA

Atvirų durų dienų renginiai, įmonėje organizuojami jau ketvirti metai, šįkart vyko Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Telšių, Utenos filialuose, o taip pat Telšių filialo Mažeikių grupėje.

Visiems lankytojams buvo sudaryta galimybė spręsti kelių eismo taisyklių testą, susipažinti su praktikos egzamine atliekamais pratimais, jiems pateikti profesionalūs atsakymai į kilusius klausimus, specialistų rekomendacijos. Įmonės specialistai konsultavo lankytojus, patarė, į ką būtina atsižvelgti rengiantis egzaminui, supažindino su šiemet įsigaliojusiais vairuotojo pažymėjimų išdavimo ir transporto priemonių registravimo reikalavimais.

REKLAMA
REKLAMA

Siekdama su savo veikla supažindinti ne tik suaugusiuosius, bet ir moksleivius, „Regitra“ sukūrė ir per Atvirų durų dienas pristatė mokomąjį kompiuterinį žaidimą „Kaip tapti vairuotoju?“. Žaidimą, kurį jau išbandė daugelis jaunųjų Atvirų durų dienų lankytojų, galima parsisiųsti iš „Regitros“ interneto svetainės regitra.lt. Sukurtos ir Android ar iOS operacines sistemas turintiems mobiliesiems įrenginiams skirtos žaidimo versijos, kurias galima parsisiųsti iš regitra.lt/mobile.

„Regitros“ veiklos strategijoje akcentuojamas siekis teikti kokybiškas, klientų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Įmonė klientų aptarnavimui skiria didelį dėmesį, yra sukūrusi klientų aptarnavimo standartą, sistemingai atlieka klientų apklausas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų