• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai keletas gabių inžinierių Vokietijoje sugebėjo išrasti pirmąjį pasaulyje automobilį, vairas turėjo vieną ir vienintelę paskirtį - padėti vairuotojui pasukti ratus į vieną ar kitą pusę. Tačiau kadaise tik automobilius valdyti padėjęs vairas gavo tiek daugu naujų funkcijų, jog net sunku patikėti.
Šiuolaikiniuose automobiliuose vairas atlieka daugybę įvairiausių funkcijų. Vargu ar šiais laikais surastume naują automobilį, kuriame vairas neturėtų jokių pašalinių mygtukų ir būtų tik... vairas. Bandydami ieškoti būtent tokio automobilio, mums netikėtai į galvą šovė viena mintis. Kodėl nepaieškojus pačių neįprasčiausių formų vairų, kurie buvo montuojami į masinės gamybos automobilius. Po ilgų paieškų, atrinkome pačius geriausius kandidatus, kurie galėtų dalyvauti „Keisčiausių formų vairo“ konkurse.

Spyker


Puikiai prisimename dieną, kai „Spyker“ pademonstravo ekstravagantiškąjį „C8“. Nors variklis atkeliavo iš „Audi“, tačiau „Spyker C8“ buvo unikalus automobilis. Vienas iš geriausių pavyzdžių, atspindinčių jo unikalumą - interjere sumontuotas vairas, kuris atrodo kaip perdirbtas šturvalas. Galbūt taip ir buvo? Ką gali žinoti, juk originalumo Olandams niekada netrūko.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Citroen


Kur keistenybės, ten visada surasite bent vieną „Citroen“ markės modelį. Kai 2004 metais „Citroen“ pristatė naują kompoaktišką hečbeką - „C4“, jis išskyrė ne tik savo išvaizda. Pažvelkite į vairą - ar jis jums atrodo... normalus? Vairo forma nekelia jokių įtarimų, tačiau Prancūzijos automobilių gamintojos inžinieriai nusprendė atskirti vairą ir jį supančius mygtukus.
Įprastai, pasukus vairą, kartu su juo pasisuka ir ant vairo sumontuoti mygtukai, tačiau tik ne „C4“ hečbeke. Vairą galite sukinėti kiek tik norite, tačiau visi mygtukai išliks savo vietoje.
Sprendimas netradicinis, tačiau labai patogus.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Aston Martin Lagona


Elektronikos prikimštas prabangus sedanas visame pasaulyje išgarsėjo ne dėl savo aštrių ir kampuotų formų, o dėl elektroninių sistemų, kurios devintame dešimtmetyje elgėsi taip kaip nori.
Futuristiškas automobilis privalo turėti futuristiškai atrodantį vairą. „Aston Martin“ dizaineriams šią užduotį įvykdyti pavyko su kaupu.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Subaru XT


Kaip manote, kodėl „Subaru“ inžinieriai nusprendė į „XT“ sumontuoti L formos vairą? Patogiau pasidėti rankas? Pro tokį vairą geriau matosi prietaisų skydelis? Kaip manote? Nes atsakymo į šį klausimą mes taip ir nesuradome.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Citroen DS


Kadaise „Citroen DS“ buvo vienas inovatyviausių automobilių  pasaulyje. Tai buvo vienas iš tų automobilių, kai inžinieriai ir dizaineriai galėjo įgyvendinti pačias slapčiausias svajones ir niekino netrukdomi tai perkelti iš balto popieriaus lapą į masinei gamybai skirtą automobilį.
„Citroen“ kompanijos drąsa atsipirko su kaupu. „Citroen DS“ išpopuliarėjo visame pasaulyje ir įėjo į automobilių industrijos istoriją kaip vienas geriausių automobilių pasaulyje.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Chrysler Imperial


Jungtinių Valstijų automobilių industrijos aukso amžiuje buvo pagaminta daugybė įdomių automobilių. Vienas iš jų - „Chrysler Imperial“. Nežinome kas įkvėpė „Chrysler“ dizainerius sukurti tokį automobilio interjerą, tačiau nenustebtume, jeigu vieną vakarą jie žiūrėjo kokį nors fantastinį filmą.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Kai keletas gabių inžinierių Vokietijoje sugebėjo išrasti pirmąjį pasaulyje automobilį, vairas turėjo vieną ir vienintelę paskirtį - padėti vairuotojui pasukti ratus į vieną ar kitą pusę. Tačiau kadaise tik automobilius valdyti padėjęs vairas gavo tiek daugu naujų funkcijų, jog net sunku patikėti.
Šiuolaikiniuose automobiliuose vairas atlieka daugybę įvairiausių funkcijų. Vargu ar šiais laikais surastume naują automobilį, kuriame vairas neturėtų jokių pašalinių mygtukų ir būtų tik... vairas. Bandydami ieškoti būtent tokio automobilio, mums netikėtai į galvą šovė viena mintis. Kodėl nepaieškojus pačių neįprasčiausių formų vairų, kurie buvo montuojami į masinės gamybos automobilius. Po ilgų paieškų, atrinkome pačius geriausius kandidatus, kurie galėtų dalyvauti „Keisčiausių formų vairo“ konkurse.

Spyker


Puikiai prisimename dieną, kai „Spyker“ pademonstravo ekstravagantiškąjį „C8“. Nors variklis atkeliavo iš „Audi“, tačiau „Spyker C8“ buvo unikalus automobilis. Vienas iš geriausių pavyzdžių, atspindinčių jo unikalumą - interjere sumontuotas vairas, kuris atrodo kaip perdirbtas šturvalas. Galbūt taip ir buvo? Ką gali žinoti, juk originalumo Olandams niekada netrūko.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Citroen


Kur keistenybės, ten visada surasite bent vieną „Citroen“ markės modelį. Kai 2004 metais „Citroen“ pristatė naują kompoaktišką hečbeką - „C4“, jis išskyrė ne tik savo išvaizda. Pažvelkite į vairą - ar jis jums atrodo... normalus? Vairo forma nekelia jokių įtarimų, tačiau Prancūzijos automobilių gamintojos inžinieriai nusprendė atskirti vairą ir jį supančius mygtukus.
Įprastai, pasukus vairą, kartu su juo pasisuka ir ant vairo sumontuoti mygtukai, tačiau tik ne „C4“ hečbeke. Vairą galite sukinėti kiek tik norite, tačiau visi mygtukai išliks savo vietoje.
Sprendimas netradicinis, tačiau labai patogus.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Aston Martin Lagona


Elektronikos prikimštas prabangus sedanas visame pasaulyje išgarsėjo ne dėl savo aštrių ir kampuotų formų, o dėl elektroninių sistemų, kurios devintame dešimtmetyje elgėsi taip kaip nori.
Futuristiškas automobilis privalo turėti futuristiškai atrodantį vairą. „Aston Martin“ dizaineriams šią užduotį įvykdyti pavyko su kaupu.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Subaru XT


Kaip manote, kodėl „Subaru“ inžinieriai nusprendė į „XT“ sumontuoti L formos vairą? Patogiau pasidėti rankas? Pro tokį vairą geriau matosi prietaisų skydelis? Kaip manote? Nes atsakymo į šį klausimą mes taip ir nesuradome.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Citroen DS


Kadaise „Citroen DS“ buvo vienas inovatyviausių automobilių  pasaulyje. Tai buvo vienas iš tų automobilių, kai inžinieriai ir dizaineriai galėjo įgyvendinti pačias slapčiausias svajones ir niekino netrukdomi tai perkelti iš balto popieriaus lapą į masinei gamybai skirtą automobilį.
„Citroen“ kompanijos drąsa atsipirko su kaupu. „Citroen DS“ išpopuliarėjo visame pasaulyje ir įėjo į automobilių industrijos istoriją kaip vienas geriausių automobilių pasaulyje.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

Chrysler Imperial


Jungtinių Valstijų automobilių industrijos aukso amžiuje buvo pagaminta daugybė įdomių automobilių. Vienas iš jų - „Chrysler Imperial“. Nežinome kas įkvėpė „Chrysler“ dizainerius sukurti tokį automobilio interjerą, tačiau nenustebtume, jeigu vieną vakarą jie žiūrėjo kokį nors fantastinį filmą.
Šeši automobiliai, kurie turėjo pačių keisčiausių formų vairus

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų