REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2018 metais „Toyota“ sustiprino savo, kaip Baltijos šalyse populiariausio automobilių prekės ženklo, poziciją – visose trijose šalyse buvo parduota rekordiškai daug – net 12 320 naujų automobilių.
Lietuvoje parduoti 4 868 nauji „Toyota“ automobiliai, tai yra net 36 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
„RAV4“ ir „C-HR“ tapo geriausiai parduodamais miesto visureigiais
2019 metais klientai turės dar daugiau galimybių rinktis – pasiūlysime ir naujų modelių, ir naujų variklių. Tai bus ilgai lauktas legendinio „Camry“ sugrįžimas, salonus pasieks naujos kartos „RAV4“ ir trys nauji „Corolla“ modeliai, visi bus ir hibridai. „Camry“ ir „RAV4“ turės galingesnes ir ekonomiškesnes naujos kartos hibridines elektrines pavaras. „Corolla“ hečbeką ir universalą pirmą kartą bus galima rinktis iš dviejų hibridų – 1,8 arba 2,0 litrų.
„Mūsų modelių asortimente nebeliks visų pamėgto „Avensis“ tačiau įvairių versijų „Corolla“, atnaujintas „RAV4“ ir pavasarį pasirodysiantis „Camry“ išplės klientų pasirinkimo galimybes tiek patobulintų automobilių, tiek variklių technologijų atžvilgiu“, – teigia M. Maide.
„Nuo šių metų visiems naujų „Toyota“ hibridinių modelių akumuliatoriams suteikiama 10 metų garantija, patvirtinanti aukštą mūsų technologijų kokybę ir patvarumą“, – pažymi M. Maide. – Per daugiau kaip du dešimtmečius pardavėme daugiau kaip 12 milijonų hibridų ir, kaip rodo Baltijos šalių statistika, jau perėjome į naują laikmetį – hibridiniai elektriniai automobiliai tapo kasdiene alternatyvia technologija. Todėl „Toyota“ yra automobilių ženklas, siūlantis didžiausią hibridinių automobilių pasirinkimą.“

2018 metais „Toyota“ sustiprino savo, kaip Baltijos šalyse populiariausio automobilių prekės ženklo, poziciją – visose trijose šalyse buvo parduota rekordiškai daug – net 12 320 naujų automobilių.
Lietuvoje parduoti 4 868 nauji „Toyota“ automobiliai, tai yra net 36 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
„RAV4“ ir „C-HR“ tapo geriausiai parduodamais miesto visureigiais
2019 metais klientai turės dar daugiau galimybių rinktis – pasiūlysime ir naujų modelių, ir naujų variklių. Tai bus ilgai lauktas legendinio „Camry“ sugrįžimas, salonus pasieks naujos kartos „RAV4“ ir trys nauji „Corolla“ modeliai, visi bus ir hibridai. „Camry“ ir „RAV4“ turės galingesnes ir ekonomiškesnes naujos kartos hibridines elektrines pavaras. „Corolla“ hečbeką ir universalą pirmą kartą bus galima rinktis iš dviejų hibridų – 1,8 arba 2,0 litrų.
„Mūsų modelių asortimente nebeliks visų pamėgto „Avensis“ tačiau įvairių versijų „Corolla“, atnaujintas „RAV4“ ir pavasarį pasirodysiantis „Camry“ išplės klientų pasirinkimo galimybes tiek patobulintų automobilių, tiek variklių technologijų atžvilgiu“, – teigia M. Maide.
„Nuo šių metų visiems naujų „Toyota“ hibridinių modelių akumuliatoriams suteikiama 10 metų garantija, patvirtinanti aukštą mūsų technologijų kokybę ir patvarumą“, – pažymi M. Maide. – Per daugiau kaip du dešimtmečius pardavėme daugiau kaip 12 milijonų hibridų ir, kaip rodo Baltijos šalių statistika, jau perėjome į naują laikmetį – hibridiniai elektriniai automobiliai tapo kasdiene alternatyvia technologija. Todėl „Toyota“ yra automobilių ženklas, siūlantis didžiausią hibridinių automobilių pasirinkimą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota C-HR (18)


„Toyota PROACE“ neabejotinai tapo vienu iš populiariausių furgonų
Estijoje „Toyota“ šiuo metu turi 15,1 proc. rinkos. Palyginus su 2017 metais, pardavimai išaugo 9 proc. Latvijoje „Toyota“ užima 14,1 proc. rinkos ir palyginus su 2017 metais pardavimai išaugo 9,6 proc. Iš visų trijų šalių pardavimai labiausiai išaugo Lietuvoje, palyginti su 2017 metais, automobilių parduota net 36 proc. daugiau – naujus savininkus rado 4 868 automobiliai.
Lietuvoje juntamas labai didelis susidomėjimas hibridais, jų parduota net 73 proc. daugiau. Estijoje ir Latvijoje hibridų pardavimas išaugo atitinkamai 30 ir 26 proc.

REKLAMA

Toyota ProAce Verso (26)


Verta atkreipti dėmesį ir į tai, kad Latvijoje ir Lietuvoje „Toyota“ automobilių su dyzeliniais varikliais pardavimai sumažėjo. Atstovai tai sieja su išaugusiu hibridų populiarumu, bet tai tik dalis tiesos. Mat „Toyota“ dyzelinu varomus variklius montuoja tik į kelius modelius.
Japonijos automobilių gamintojui svarbus ženklas yra ir tai, kad dvejus metus rinkoje siūlomas „Proace“ sugebėjo atrasti savo vietą po saulę. Bendras „PSA“ ir „Toyota“ kūrinys, kuris yra surenkamas „Peugeot“ gamykloje, Estijoje tapo populiariausiu modeliu savo klasėje, Latvijoje jis liko antras, o Lietuvoje – ketvirtas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų