• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl numatomų orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbų, Vilniaus oro uostą ruošiamasi uždaryti kitų metų vasarą mėnesiui laiko. Kelionių organizatoriai jau skaičiuoja papildomas išlaidas bei stebisi, kodėl pasirinktas pats sezono įkarštis.

Dėl numatomų orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbų, Vilniaus oro uostą ruošiamasi uždaryti kitų metų vasarą mėnesiui laiko. Kelionių organizatoriai jau skaičiuoja papildomas išlaidas bei stebisi, kodėl pasirinktas pats sezono įkarštis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus oro uostas bus uždarytas liepos 14 - rugpjūčio 18 dienomis. Didžiąją dalį skrydžių, apie 90 proc. planuojama perkelti į Kauną. Kauno oro uostas padidėjusiam klientų skaičiui ruošiasi jau dabar - suprojektuota laikinoji infrastruktūra, kuri bus sumontuota Kauno oro uoste kitų metų vasarą. Darbai kainuos apie 2 mln. eurų.

REKLAMA

„Šiuo metu jau turime konkretų projektą, kaip atrodys Kauno oro uosto infrastruktūra. Numatoma, kad laikinosios sostinės oro uoste iki kitos vasaros bus atlikti perono ir terminalo rekonstravimo darbai, įrengta papildoma automobilių parkavimo aikštelė, pastatyti laikinieji statiniai“, - sako Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Laukiant išaugusio keleivių skaičiaus, 2017-ųjų vasarą greta esamo dabartinio Kauno oro uosto terminalo bus įrengtos dar dvi papildomos laikinos išvykimo ir atvykimo vietos.

Savo automobiliu į Kauno oro uostą atvykstantiems keleiviams bus įrengta papildoma 700 vietų automobilių ilgalaikio stovėjimo aikštelė. Pasak Vilniaus oro uosto direktoriaus, maršrutą Vilnius–Kaunas keleiviai turėtų įveikti nesunkiai. Tačiau deramasi, kad būtų daugiau galimybių važiuoti viešuoju transportu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tokiu atstumu Europoje nuo miesto neretai yra nutolęs to miesto oro uostas. Aš ir pats kasdien važiuoju šiuo maršrutu ir galiu patikinti, kad tai nėra itin sudėtingas uždavinys. Be to, jau kalbamės su transporto tiekėjais, kad būtų padažnintos kelionės tarp Vilniaus ir Kauno. Bendradarbiaujame ir su savivaldybėmis, kad atsirastų daugiau taškų, iš kur žmones būtų galima vežti į oro uostą“, – pažymi A. Stankevičius.  

REKLAMA

Sprendimas rekonstruoti Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką buvo priimtas įvertinus jo nusidėvėjimą ir faktą, kad jis nebuvo rekonstruotas 20 metų. Paruošiamieji rekonstrukcijos darbai prasidės jau kitą savaitę. Planuojama, kad visi rekonstrukcijos darbai kainuos 25 mln. eurų.

Kelionių organizatoriai: rekonstrukcija reikalinga, tačiau rūpesčių sukels

Kelionių organizatoriaus „Kidy Tour“ direktorius Gvidas Aukštuolis įsitikinęs, kad rekonstrukcija galiausiai padės visam turizmo sektoriui, tačiau jau dabar kelionių agentūros susiduria su papildomais rūpesčiais.

REKLAMA

„Nėra abejonių, kad skrydžiai iš Kauno pareikalaus papildomų kaštų iš kelionių organizatorių”, - tv3.lt portalui sako jis.

Taip pat prideda, kad taip ir nesulaukta jokio paaiškinimo, kodėl pasirinktas būtent atostogų įkarštis.

„Iš oro uosto gavome informacijos apie numatomus darbus, tačiau be platesnių paaiškinimų. Į klausimą, kodėl ši rekonstrukcija negali būti atliekama naktimis, nestabdant oro uosto veiklos, taip ir lieka neatsakyta“, - sako G. Aukštuolis. Pasak jo, šiuo metu kaip tik vertinama kokią įtaką tai darys verslui, tačiau aišku, kad bet kokios papildomos kliūtys keliautojams, daro įtaąa visam turizmo sektoriui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Savo ruožtu labai tikimės, kad Kauno oro uostas sugebės susidoroti su staiga padidėsiančiu apkrovimu ir keliaujantys per ši oro uostą nepatirs dar daugiau nepatogumų“, - teigia pašnekovas.

„Novaturo“ generalinio direktoriaus Linas Aldonis džiaugiasi, kad apie rekonstrukciją buvo pranešta iš anksto.

„Normalu, kad ateina laikas kiekvienai infrastruktūrai atsinaujinti – šįkart Vilniaus oro uosto eilė. Be jokios abejonės turėsime ir mes prisitaikyti prie su šiomis rekonstrukcijomis susijusių pasikeitimų. Kadangi infrastruktūros darbai buvo planuojami iš anksto, tikimės, kad tuo laikotarpiu pavyks išvengti nesklandumų“, - sako jis. 

REKLAMA

Vilniaus turizmo informacijos centro „Go Vilnius” direktorius Darius Udrys pasakoja, kad be jokios abejonės tai sudaro tam tikrus nepatogumus ir atvykstantiems turstams. Šiuo metu Vilnius džiaugiasi 7 proc. išaugusiu turistų skaičiumi. Tikimasi, kad turistų susidomėjimą Vilniumi pavyks išlaikyti.

„Sunku prognozuoti, bet gali būti, kad papildomi nepatogumai šiek tiek paveiks turistų skaičių. Tačiau kartu su oro uostu ir kitomis žinybomis, kurios atsakingos už susisiekimą Lietuvoje, ruošiamasi, kad turistai toliau galėtų lankytis Vilniuje nepaisant uždarymo.

REKLAMA

Žinoma, tai nebus pats patogiausias metas, nes taką būtina rekonstruoti tam, kad ateityje būtų patogu priimti turistus“, - sako D. Udrys.

Pasak jo, Vilnius ir Kaunas tokie artimi miestai, jog kiekvienas turistas, kuris atvyksta tiek į Kauną, tiek į Vilnių yra laimėjimas visiems. D. Udrys prideda, kad į diskusiją dėl to, kada geriausia uždaryti oro uostą, jie įtraukti nebuvo.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus oro uosto Komunikacijos vadybininkė Agnė Mažeikytė pasakoja, kad data pasirinkta neatsitiktinai. Nors vertinti keli variantai, ši data atitinka daugiausia kriterijų.

„Reikalingos ilgos, sausos, šviesios dienos ir statistiškai žiūrint, jos dažniausiai būna mūsų pasirinktu laikotarpiu“, - tv3.lt portalui komentavo A. Mažeikytė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų