REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Scirocco“ - sportiškas, dinamiškas ir labai gražus kupė automobilis. Pirmosios modelio kartos kėbulo linijas nubraižė garsusis Giorgetto Giugiaro, vėliau jo vietą užėmė Herberto Schaferio kūrinys, o po to „Scirocco“ gyvenimas nutrūko.
Į „Volkswagen“ šeimą „Scirocco“ sugrįžo 2008 metais. Galbūt tai tik sutapimas, tačiau trečiosios kartos „Scirocco“ eksterjero dizainą kūrė taip pat visame pasaulyje gerai žinomas dizaineris iš Italijos - Walteris de Silva. Nors automobilio eksterjero dizainas nebuvo panašus į kurio nors kito „Volkswagen“ modelio, tačiau techninė mašinos pusė buvo beveik identiška penktos kartos „Golf“.
Automobilį į priekį varė 1,4 arba 2,0 litrų darbinio tūrio benzininiai arba 2,0 litrų dyzeliniai jėgos agregatai. Jie buvo poruojami su mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis ir priekinių varančiųjų ratų pavara. Tačiau ar toks „Volkswagen“ inžinierių receptas patinka automobilių entuziastams? Vieniems patinka, kitiems - nelabai.
Olandijoje gyvenantis automobilių entuziastas, įsigijęs visiškai standartinį „Volkswagen Scirocco“ nusprendė, jog vokiškas kupė privalo turėti galingesnį benzininį variklį ir ... keturių varančiųjų ratų pavarą. Netrukus prasidėjo labai įdomaus projekto konstravimas, kurio autorius jau mato šviesą tunelio gale.

VIDEO


Volkswagen Scirocco“ - sportiškas, dinamiškas ir labai gražus kupė automobilis. Pirmosios modelio kartos kėbulo linijas nubraižė garsusis Giorgetto Giugiaro, vėliau jo vietą užėmė Herberto Schaferio kūrinys, o po to „Scirocco“ gyvenimas nutrūko.
Į „Volkswagen“ šeimą „Scirocco“ sugrįžo 2008 metais. Galbūt tai tik sutapimas, tačiau trečiosios kartos „Scirocco“ eksterjero dizainą kūrė taip pat visame pasaulyje gerai žinomas dizaineris iš Italijos - Walteris de Silva. Nors automobilio eksterjero dizainas nebuvo panašus į kurio nors kito „Volkswagen“ modelio, tačiau techninė mašinos pusė buvo beveik identiška penktos kartos „Golf“.
Automobilį į priekį varė 1,4 arba 2,0 litrų darbinio tūrio benzininiai arba 2,0 litrų dyzeliniai jėgos agregatai. Jie buvo poruojami su mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis ir priekinių varančiųjų ratų pavara. Tačiau ar toks „Volkswagen“ inžinierių receptas patinka automobilių entuziastams? Vieniems patinka, kitiems - nelabai.
Olandijoje gyvenantis automobilių entuziastas, įsigijęs visiškai standartinį „Volkswagen Scirocco“ nusprendė, jog vokiškas kupė privalo turėti galingesnį benzininį variklį ir ... keturių varančiųjų ratų pavarą. Netrukus prasidėjo labai įdomaus projekto konstravimas, kurio autorius jau mato šviesą tunelio gale.

VIDEO


REKLAMA













REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų