• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atkapstėme neretam automanui jau žinomą, tačiau nuo plačios visuomenės kukliai prisidengusį kolektyvą, kodiniu pavadinimu Afganas&Co. Kas slepiasi po uždanga - klausiame jų pačių.
Afganas&Co – ne vienam automanui girdėtas vardas. Tačiau tikrai nemaža dalis mūsų skaitytojų apie jus dar nieko negirdėjo. Tad gal keliais žodžiais prisistatykite.
Esame nedidelis ir kuklus automobilistų klubas iš Jurbarko. Užsiimame varžybų organizavimu, dalyvavimu jose bei sportinių automobilių gamyba. Viena iš mūsų specializacijos sričių - sportinių automobilių saugos lankų gamyba ir sumontavimas, homologavimas.
Kiek kainuoja saugos lankai? Iš ko jie gaminami?
Lankų kaina svyruoja nuo 3.000-3.500 Lt. Į kainą įeina montavimas, vamzdžiai, dokumentai. Lankus montuojame į pilnai išardytus automobilius, t.y. be langų, salono. Automobilius klientai paprastai atvaro jau išrinktus.
Kaina priklauso nuo pageidaujamos lankų konfigūracijos, jų gamybai naudojami švediški besiūliai vamzdžiai. Pilnas ralinių lankų komplektas sveria 60-65 kg., tam sunaudojama apie 20-30 metrų vamzdžio.
Kiek laiko užtrunka pagaminti ir sumontuoti lankus į išrinktą automobilį?
Vieną darbo savaitę.
Dirbate jau ne vienerius metus – kokias pastebite tendencijas: ar daugėja žmonių, kurie dedasi rimtus saugos lankus pirmiausia galvodami apie savo saugumą, o ne tiesiog siekdami minimaliai išpildyti formalius varžybų reikalavimus?
Dažniausiai priklauso nuo to, kur automobilio savininkas planuoja startuoti ir koks tai automobilis. Raliui visi vienbalsiai renkasi maksimalią konfigūraciją, o krosui, žiedui stengiamasi pasirinkti minimalesnę konfigūracija, taupant svorį.
Autosportas Lietuvoje šiuo metu išgyvena ne pačias pakiliausias dienas, kiek saugos lankų dabar sumontuojate per metus?
Prieš taip liūdnai pagarsėjusią krizę būdavo iki 3 automobilių per mėnesį, tad per metus apie 20. Šiemet bei pernai rezultatai gerokai liūdnesni...
Ką galėtumėt pasakyti auksarankiams, kurie mano, kad gerus saugos lankus gali pasigaminti ir patys? Kokie Jūsų argumentai, kad šį darbą vistik vertėtų palikti profesionalams?
Lietuvių auksarankiams turbūt nėra nieko neįmanomo. :)
Ką įdomesnio galėtume pamatyti Jūsų garaže šiuo metu?
Šiuo metu turime porą įdomesnių projektų - tai restauruojami du automobiliai: pirmosios kartos Mazda RX7 bei 1964 metų gimimo Saab 96. Atrestauruosime - parodysime :)
Ačiū už pokalbį!

Atkapstėme neretam automanui jau žinomą, tačiau nuo plačios visuomenės kukliai prisidengusį kolektyvą, kodiniu pavadinimu Afganas&Co. Kas slepiasi po uždanga - klausiame jų pačių.
Afganas&Co – ne vienam automanui girdėtas vardas. Tačiau tikrai nemaža dalis mūsų skaitytojų apie jus dar nieko negirdėjo. Tad gal keliais žodžiais prisistatykite.
Esame nedidelis ir kuklus automobilistų klubas iš Jurbarko. Užsiimame varžybų organizavimu, dalyvavimu jose bei sportinių automobilių gamyba. Viena iš mūsų specializacijos sričių - sportinių automobilių saugos lankų gamyba ir sumontavimas, homologavimas.
Kiek kainuoja saugos lankai? Iš ko jie gaminami?
Lankų kaina svyruoja nuo 3.000-3.500 Lt. Į kainą įeina montavimas, vamzdžiai, dokumentai. Lankus montuojame į pilnai išardytus automobilius, t.y. be langų, salono. Automobilius klientai paprastai atvaro jau išrinktus.
Kaina priklauso nuo pageidaujamos lankų konfigūracijos, jų gamybai naudojami švediški besiūliai vamzdžiai. Pilnas ralinių lankų komplektas sveria 60-65 kg., tam sunaudojama apie 20-30 metrų vamzdžio.
Kiek laiko užtrunka pagaminti ir sumontuoti lankus į išrinktą automobilį?
Vieną darbo savaitę.
Dirbate jau ne vienerius metus – kokias pastebite tendencijas: ar daugėja žmonių, kurie dedasi rimtus saugos lankus pirmiausia galvodami apie savo saugumą, o ne tiesiog siekdami minimaliai išpildyti formalius varžybų reikalavimus?
Dažniausiai priklauso nuo to, kur automobilio savininkas planuoja startuoti ir koks tai automobilis. Raliui visi vienbalsiai renkasi maksimalią konfigūraciją, o krosui, žiedui stengiamasi pasirinkti minimalesnę konfigūracija, taupant svorį.
Autosportas Lietuvoje šiuo metu išgyvena ne pačias pakiliausias dienas, kiek saugos lankų dabar sumontuojate per metus?
Prieš taip liūdnai pagarsėjusią krizę būdavo iki 3 automobilių per mėnesį, tad per metus apie 20. Šiemet bei pernai rezultatai gerokai liūdnesni...
Ką galėtumėt pasakyti auksarankiams, kurie mano, kad gerus saugos lankus gali pasigaminti ir patys? Kokie Jūsų argumentai, kad šį darbą vistik vertėtų palikti profesionalams?
Lietuvių auksarankiams turbūt nėra nieko neįmanomo. :)
Ką įdomesnio galėtume pamatyti Jūsų garaže šiuo metu?
Šiuo metu turime porą įdomesnių projektų - tai restauruojami du automobiliai: pirmosios kartos Mazda RX7 bei 1964 metų gimimo Saab 96. Atrestauruosime - parodysime :)
Ačiū už pokalbį!

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų