• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
25
„Mercedes Benz G 580 EQ“ (nuotr. gamintojo)

Nuo 1979 metų gaminama legendinė „Mercedes-Benz“ G klasė tapo elektromobiliu. Nors šiam modeliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau įdiegus naujausias technologijas legendinis dizainas yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis.

25

Nuo 1979 metų gaminama legendinė „Mercedes-Benz“ G klasė tapo elektromobiliu. Nors šiam modeliui jau keturiasdešimt penkeri, tačiau įdiegus naujausias technologijas legendinis dizainas yra pasiruošęs įrodyti, jog neprarado savo išskirtinio pravažumo, milžiniškos galios rezervo ir patikimo vairavimo bet kokiomis aplinkybėmis.

REKLAMA

Neprilygstamą pravažumą „Mercedes Benz G 580 EQ“ užtikrina keturi,(kiekvienam ratui po vieną), elektros varikliai. Kiekvienas, tiek priekinės, tiek ir galinės ašių konstrukcijose sumontuotas variklis sukuria po 108 kW (147 AG) galios, o didžiausias sukimo momentas siekia 1164 Nm ir visada nukreipiamas į tą ratą, kuriam tuo metu reikia didžiausios traukos.

Be keturių varančiųjų ratų ir keturių elektros variklių, važiavimą pačiu sudėtingiausiu reljefu palengvina „Low Range“ pavarų dėžė, tinkanti tiek tempti krovinius, tiek „minkyti“ bekelę.

REKLAMA
REKLAMA

Įvairūs elektroniniai asistentai padeda vesti mašiną per įvairius sunkiai pravažiuojamus paviršius, mažina posūkio spindulį ir saugo nuo pavojingo siūbavimo.

REKLAMA

Važiavimą nenuspėjama bekele palengvins ir „skaidraus kapoto“ funkcija,  vairuotojui virtualiame medijos ekrane parodomas  automobilio priekyje esantis vaizdas. Tačiau tikro visureigio pravažumą labiausiai užtikrins mechaniškai užrakinamą diferencialą pakeitusi ir daug greitesnį suveikimą užtikrinanti elektrinė sukimo momento vektorių sistema, leidžianti individualiai ir automatiškai paskirstyti sukimo momentą kiekvienam ratui atskirai.

 

Saugant nuo nusidėvėjimo ir korozijos, akumuliatoriai yra apsaugoti nuo purvo ir vandens poveikio. Dugną ir variklio skyrių saugo 50-čia plieninių varžtų pritvirtinta tik 57,6 kilogramų svorio 26 mm storio anglies pluošto apsauginė plokštė.  Atitinkama plieninė apsauga svertų tris kartus daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat G serijos EQ versija gali pakilti ir nusileisti 45 laipsnių (100 proc.) nuokalne ir pasinerti į 850 milimetrų gylio vandenį. Nėrimo gylis yra net 150 milimetrų didesnis nei praeitos kartos G serijos automobilių su vidaus degimo varikliais. Įspūdingi ir pravažumo geometriniai duomenys. Prošvaisa siekia mažiausiai 250 milimetrus, didžiausias leistinas posvyris - 35 laipsniai, priartėjimo kampas - 32, nuvažiavimo kampas - 30,7 ir pervažos kampas (rampa) – 20,3 laipsnio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

G serijos ličio jonų baterijos talpa – 116 kWh, o įkrautas visureigis nuvažiuoja net 473 kilometrus (pagal WLTP). Didžiausia greito įkrovimo galia yra 200 kW ir kraunant šiuo būdu, baterija nuo 10 iki 80 procentų pakraunama per 32 minutes.

Naujausi EQ sistemos akumuliatoriai turi tris įkrovimo programas („Standard“, „Work“ ir „Home“) ir net penkis energijos regeneracijos lygius ( DAuto, D+, D, D– ir D– –). Šitaip „Mercedes-Benz“ siekia optimalaus pakrovimo greičio ir kuo ilgesnio akumuliatoriaus tarnavimo laiko balanso.

Lietuvoje elektrifikuotą legendą jau galima užsisakyti nuo 152 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų