• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neretai atvykę į parduotuvę apsipirkti iš jos išvykstame su kur kas daugiau prekių nei planavome jų įsigyti. Taip yra todėl, kad prekybos centrai naudoja puikiai veikiančius marketingo triukus, kurių aukomis tampa pirkėjai. Pinigų taupymo specialistas atskleidė kelias prekybos centrų gudrybes, kurios skatina pirkėją nusipirkti net ir tai, ko jam nereikia. Sužinokite jas.

Neretai atvykę į parduotuvę apsipirkti iš jos išvykstame su kur kas daugiau prekių nei planavome jų įsigyti. Taip yra todėl, kad prekybos centrai naudoja puikiai veikiančius marketingo triukus, kurių aukomis tampa pirkėjai. Pinigų taupymo specialistas atskleidė kelias prekybos centrų gudrybes, kurios skatina pirkėją nusipirkti net ir tai, ko jam nereikia. Sužinokite jas.

REKLAMA

Pinigų taupymo specialistas Richard‘as Price‘as sako, kad dažnai atvykę apsipirkti pakliūvame į prekybos centro sukurtus spąstus.

Dalindamasis patarimais, kaip sutaupyti pinigų, vyras atskleidė ir kelias dažniausiai naudojamas prekybos centrų gudrybes, kurios mus visus priverčia pirkti daugiau nei planuojame, rašoma mirror.co.uk.

Štai kelios gudrybės

Pirmasis dalykas, kuris nuteikia pirkėją įsigyti kuo daugiau prekių, anot specialisto, yra tas, kad vos tik įėjus į parduotuvę, dažnai pirkėjus pasitinka malonus vaizdas arba kvapas. Richard‘as teigia, kad neretai atvykę apsipirkti pirmiausiai išvysime gėles arba užuosime kvapnias bandeles:

REKLAMA
REKLAMA

„Tai suaktyvina pirkėjų seilių liaukas, kas vėliau nuteikia pasiduoti impulsyviems pirkiniams. Mano patarimas – prieš vykstant apsipirkti būti pavalgius, kad jūsų alkanas kūnas nenorėtų visko pirkti tai, ką mato akys.“

REKLAMA

Taip pat, pasak jo, dažnai vaikštant po prekybos centrą, žmonės nepastebi, kad grojanti muzika yra lėta, sukurianti raminančią aplinką ir tarsi skubėjimo niekur atmosferą. „Tai priverčia pirkėjus parduotuvėje užtrukti ilgiau“, – priduria jis.

Dar vienas dalykas – dažnai prekybos centruose brangesnės prekės ir jų kainos yra išdėliotos akių lygyje. Specialistas siūlo atkreipti dėmesį į apatines prekių lentynas: „Nustebsite pamatę, kad dažnu atveju lentynų apačioje yra sudėti pigesni, mažesnį antkainį turintys produktai.“

REKLAMA
REKLAMA

Kad atvykus į parduotuvę nereikėtų blaškytis ir pirkti tai, ko iš tiesų nereikia, R. Price‘as siūlo iš anksto susidaryti reikiamų produktų ar daiktų sąrašą. Taip pat jis ragina atkreipti dėmesį ir į tai, kas dažnai būna padėta šalia kasų:

„Tikiu, kad laukiant eilėje, kol susimokėsite už prekes, dažnai akis užkliūva už sukrautų įvairių skanumynų, šokoladų. Pabandykite jiems atsispirti, o jeigu nepavyksta, stenkitės apsipirkti savitarnos kasose.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, specialistas pataria nepasigauti ir ant dar vieno prekybos centrų triuko – iš anksto supjaustytų vaisių. Anot jo, gražiai supjaustyti ir įpakuoti vaisiai vilioja pirkėją, tačiau dažnai jie būna gerokai brangesni.

„Norėdami įsigyti iš anksto paruoštą produkciją verčiau prieš tai patikrinkite, koks yra prekių kainų skirtumas“, – pataria jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų