• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rudenį Vilnius pasmerktas springti spūstyse

A. Zuoko patarimas: naudokitės viešuoju transportu

Ankstyvas rytas Vilniuje. Liepos mėnesio pabaiga. Ta nedidelė dalis vilniečių, kurie neatostogauja užsienyje arba prie Baltijos jūros, ežerų, pramerkia akis, keliasi, užkaičia vandenį kavai ir ruošiasi vykti į darbą.

Ankstyvas rytas Vilniuje. Liepos mėnesio pabaiga. Ta nedidelė dalis vilniečių, kurie neatostogauja užsienyje arba prie Baltijos jūros, ežerų, pramerkia akis, keliasi, užkaičia vandenį kavai ir ruošiasi vykti į darbą.

REKLAMA

Nemaža dalis sostinės gyventojų darbovietę pasiekia automobiliu. Ir kas gali būti geriau? Gaiviai vasariškas rytas, skaisčiai šviečia saulė o svarbiausia – tuščios gatvės.

Šis džiaugsmas tęsis geriausiu atveju mėnesį. Nuo rudens vilniečiams teks pajusti viešojo transporto reformos pasekmes. Kai kuriose pagrindinėse sostinės gatvėse dėl viešajam transportui, elektromobiliams ir „4+“ skirtų eismo juostų neabejotinai susidarys transporto spūstys.

Balsas.lt komanda kartu su policijos ekipažu šį rytą patikrino Vilniaus gatves. Nors po sostinę buvo važiuojama nuo 7 val. iki 8.30 val., su rimtesnėmis spūsčių užuomazgomis susidurti neteko.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyko pastebėti ruožų, kurie taps kantrybės išbandymu sostinės vairuotojams. Kaip vieną tokių būtų galima paminėti Ozo gatvę (važiuojant nuo prekybos centro „Akropolis“). Riedant nuo tokio pat kaip ir gatvė pavadinimo prekybos centro Žirmūnų link atsirado papildoma juosta. Kamščių čia būdavo net tada, kai į vieną pusę būdavo galima važiuoti dviem juostomis lengviesiems automobiliams. Dabar liko viena...

REKLAMA

Dar „geresnė“ situacija Kalvarijų gatvėje. Tam tikruose ruožuose iš dviejų eismo juostų palikta tik viena. Tačiau važiuojant ta vienintele eismo juosta galima riedėti ir tiesiai, ir sukti į kairę, prieš tai, žinoma, praleidus kita kryptimi judančių automobilių srautą. Pakaks vieno sukančiojo į kairę ir nesupratingų priešpriešinio eismo dalyvių (tikėtina, kad retas kuris sustos praleisti vargšo norinčiojo įsukti į kiemą), kad susidarytų rimtos spūstys.

REKLAMA
REKLAMA

Gana įdomi situacija turėtų susiklostyti Švitrigailos gatvėje. Joje automobilių srautas yra itin didelis, nes tai viena pagrindinių linijų, vedančių oro uosto link. Šiomis dienomis Švitrigailos ir kelių kitų gatvių susikirtimuose atsirado kelio ženklų, draudžiančių iš karto sukti į kairę. Vairuotojams, norintiems patekti, pavyzdžiui, į Mindaugo gatvę reikės pirmiausia pasukti į dešinę ir tik apvažiavę ratą galės patekti ten, kur norėjo.

Vilniaus meras Artūras Zuokas portalui balsas.lt yra sakęs, kad problemų dėl būsimų kamščių sostinės gatvėse nemato: „Tie, kurie kelis kartus ilgam įstrigs spūstyse, pagalvos, kad verčiau persėsti į viešąjį transportą. Kuo daugiau žmonių naudosis viešuoju transportu, tuo jis bus kokybiškesnis.“

Meras pridūrė, kad yra ir kitų alternatyvų. Pavyzdžiui, pasikviesti tris kaimynus ir visiems kartu vykti į darbą. Papildomai sukurtos juostos yra skirtos būtent automobiliams, kuriuose važiuotų ne mažiau kaip keturi asmenys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų