• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinijoje pratrūkęs koronavirusas greitai plinta ir į kitas šalis. Kai kur ligą imta sieti su to paties pavadinimo populiariu meksikietišku alumi. Kaip pasikeitė gėrimo pardavimas po to, kai jis imtas sieti su liga?

Kinijoje pratrūkęs koronavirusas greitai plinta ir į kitas šalis. Kai kur ligą imta sieti su to paties pavadinimo populiariu meksikietišku alumi. Kaip pasikeitė gėrimo pardavimas po to, kai jis imtas sieti su liga?

REKLAMA

Kaip jau skelbta, pastaruoju metu „Google“ paieškos sistemoje kai kuriose šalyse itin išpopuliarėjo tokios paieškos, kaip „alaus virusas“, „Corona alaus virusas“ ir pan. Taip pat imti kurti ir platinti įvairiausi memai apie viruso ir alaus sąsajas.

Portalas tv3.lt pasidomėjo, kaip gausios naujienos apie mirtiną ligą veikia gėrimo pardavimą.

„Pricer.lt“ duomenimis, šiuo metu „Corona Extra“ alumi prekiaujama „Vynotekos“, „Barboros“, „Vyno guru“, „Maxima“ ir „Iki“ parduotuvėse.

Įdomu tai, kad 0,355 litro tūrio 4,5 proc. stiprumo alaus buteliuko kaina jose svyruoja nuo 0,99 euro iki 1,9 euro.

„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė patvirtino, kad šio alaus pardavimas mažėja, tačiau tai nebūtinai susiję su žiniomis apie virusą.  

REKLAMA
REKLAMA

„Alkoholinių gėrimų pardavimų mažėjimas sausio mėnesį pastebimas ne pirmus metus iš eilės. Alaus „Corona“ pardavimai šių metų sausį, palyginti su 2019 m. gruodžio mėnesiu, sumažėjo 36,6 proc. dėl praėjusio šventinio laikotarpio, kurio metu pardavimai ženkliai išauga“, – komentavo E. Dapkienė.

REKLAMA

Lyginant šių metų sausio ir praėjusių metų skirtingų sausio savaičių rezultatus taip pat pastebimas pardavimo mažėjimas. Tačiau prekybos svyravimai gali būti susiję, pvz., ir su tuo, kad šiemet per šventiniu laikotarpiu nedirbo kai kurios parduotuvės.

Lietuvoje meksikietiško alaus „Corona Extra“ platintojas yra bendrovė „Mineraliniai vandenys“. Jos korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė Kristina Sakavičienė turi visiškai kitokios informacijos apie šio gėrimo pardavimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų turimais duomenimis įvykiai Kinijoje neigiamos įtakos „Corona Extra“ alaus pardavimams Lietuvoje neturėjo. Priešingai – šių metų sausį palyginti su 2019 m. sausiu, minėto produkto pardavimai skirtinguose kanaluose augo nuo 13 proc. iki 30 proc.

Be panašiai skambančio pavadinimo, „Corona Extra“ alus ir koronavirusas neturi nieko bendro. Pasaulyje tai jau ne pirmas atvejis kai sutampa prekės ženklo ir ligos pavadinimai. Tokiais atvejais yra naudojamas specialus terminas – homomimas. Tai žodis, vienodai skambantis su kitu žodžiu, bet turintis skirtingą reikšmę“, – situaciją pakomentavo K. Sakavičienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad Kinijoje prasidėjusiu koronavirusu jau serga apie 10 tūkst. gyventojų, ši liga jau pareikalavo daugiau kaip 200 žmonių gyvybių.

Pasaulio sveikatos organizacija dėl jo skelbia nepaprastą padėtį. Didžiosios pasaulio kompanijos skelbia laikinai stabdančios veiklą Kinijoje. Viena po kitos skrydžių bendrovės nutraukia skrydžius į šią šalį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų