• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lagaminą atostogoms besikraunančios moterys visuomet pagalvoja ir apie paplūdimio aprangą. Ir nors iki rudens liko vos kelios dienos, tai visai netrukdo planuoti atostogų šiltame krašte.

12

Lagaminą atostogoms besikraunančios moterys visuomet pagalvoja ir apie paplūdimio aprangą. Ir nors iki rudens liko vos kelios dienos, tai visai netrukdo planuoti atostogų šiltame krašte.

REKLAMA

Ta proga garsus modelis Solveiga Mykolaitytė, kaip rašoma pranešime spaudai, įsiamžino gundančioje fotosesijoje.

Atostogų lagamine – kimono

S. Mykolaitytė tvirtino, kad važiuodama atostogauti į lagaminą visuomet įsideda ir kimono. Šį drabužį ji vadina privalomu atostogų metu. Modelis juokiasi, kad vos tik pamačiusi jį, iš karto pagalvoja apie saulę, jūrą, paplūdimį ir gerą laiką šiltuose kraštuose.

„Tai labai patogus, praktiškas, visoms tinkantis apdaras. Gali derinti tiek su maudymosi kostiumėliu, tiek su šortais. Net namuose aš renkuosi vilkėti kimono, o ne tradicinį chalatą“, – sako paplūdimio aprangos reklaminis veidas.

REKLAMA
REKLAMA

Atrado Lietuvos pajūrį

Šią vasarą S. Mykolaitytė neįprastai daug laiko praleido Lietuvos pajūryje. Moteris iš naujo pamilo Palangą, todėl šiame kurorte prabuvo net mėnesį laiko. Puikus oras, jūra, pasivaikščiojimui skirti parkai, jaukūs restoranai vis neleido grįžti namo. O kur dar mylimojo, širdį užkariavusio kikbokso čempiono Manto Rimdeikos, draugija...

REKLAMA

„Mano vasara buvo tobula. Labai gerai pailsėjau, tačiau spėjau ir padirbti – įsiamžinau keliose fotosesijose pajūryje. Lietuviškas pajūrys yra nuostabus – tą galime matyti ir šiose nuotraukose“, – šypsosi viena žaviausių Lietuvos moterų, aplinkinius žavinti ne tik savo išvaizda, bet ir itin draugišku būdu.

Sukurta nepriklausomoms moterims

Pasak prekės ženklo „Kimono By A.M.“ kūrėjos Airos Misevičienės, Solveiga puikiai įprasmina kolekcijos pavadinimą „Wild & Free“ (liet. „Laukinė ir laisva“). „Šią kolekciją kūriau galvodama apie nepriklausomą, save mylinčią, šiek tiek laukinę moterį. Būtent tokia ir yra Solveiga – žavinti savo laisvumu ir meile pasauliui“, – sako A. Misevičienė.

REKLAMA
REKLAMA

Kolekcijoje dominuoja lengvi, plazdantys audiniai, nėriniai. Šį sezoną prekės ženklas pasipildė turbanais, šortais, kelnėmis ir trumpomis palaidinėmis. Šie drabužiai kartu su kimono sukuria nepriekaištingą atostogų įvaizdį.

Ruduo – populiariausias metas atsinaujinti

Ne vienam kyla klausimas – kodėl nauja kolekcija pristatoma vasaros pabaigoje? A. Misevičienė tikina, kad jai vasara niekada nesibaigia – baigiasi tik kalendorinė lietuviška vasara. „Mūsų pagrindinės klientės yra daug keliaujančios moterys, kurioms kelionių sezonas tik prasideda. Paradoksalu, tačiau atšalus orams, paplūdimio aprangą perka daugiau“, – atskleidžia kūrėja pridurdama, kad būtent atostogoms užsienyje moterys nori puoštis labiausiai.

Fotosesijoje dirbo stilistė Oksana Pavlova ir trumpam iš Balio salos grįžęs fotografas Paulius Stefanovičius. Fotosesija vyko laukiniame paplūdimyje, kuris labai tiko kolekcijos pavadinimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų