eduardas kriščiūnas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „eduardas kriščiūnas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „eduardas kriščiūnas“.

Vilniaus savivaldybė pastatė 2 saugyklas dviračiams už 160 tūkst. eurų: dar neprigijo, bet statys ir daugiau

Vilniaus savivaldybė mieste pastatė dvi saugyklas dviračiams už 160 tūkst. eurų. Garažo tipo metalinėje pastogėje vilniečiai gali prirakinti 52 dviračius, tai reiškia, kad viena vieta dviračiui pasaugoti kainuoja daugiau nei 3 tūkst. eurų. Tačiau vienos iš multimodalinėmis vadinamų aikštelių vilniečiai beveik nenaudoja, tad ją savivaldybė sumanė išmontuoti ir perdaryti į dvi. Už tai miestas rengiasi suploti dar beveik tiek pat, kiek kainuoja dvi visiškai naujos saugyklos – 130 tūkst.

Pėsčiųjų asociacija surinko besimėtančius paspirtukus, o „Bolt“ kreipėsi į policiją

Kai kuriems pėstiesiems taip įgriso išmėtyti ir takus užstojantys žmonių palikti elektriniai paspirtukai, kad jie ėmėsi iniciatyvos. Lietuvos pėsčiųjų asociacija apvažiavo sostinės gatves ir nuo jų nurinko besimėtančius elektrinius paspirtukus. O paspirtukus nuomojanti bendrovė piktinasi – žmonės kilnoja ne savo turtą. Aktyvistai jiems rėžia atgal, kad grąžino paspirtukus jų savininkams.
2022-09-30

Siūlo keisti Kelių eismo taisykles – paveiks pėsčiuosius ir dviratininkus

Susisiekimo ministerija svarsto leisti pėstiesiems nebaudžiamiems eiti dviračių takais. Patys dviratininkai sveikina tokią iniciatyvą, o pėsčiųjų asociacijos vadovas įžvelgia galimą piktnaudžiavimą šia galimybe. Dabar galiojančių Kelių eismo taisyklių 48.5 papunktyje rašoma, kad pėstiesiems draudžiama eiti dviračių taku.

Vilniečiams atrištos rankos savivaliauti: net R. Šimašius praradęs viltį stato automobilį bet kur?

Kol Vilniaus meras Remigijus Šimašius socialiniuose tinkluose ploja katučių ir džiaugiasi įgyvendintais darbais, sostinės gyventojai kasdien susiduria su ta pačia problema – daugiabučių kiemuose vairuotojai neturi, kur statyti mašinų, o pėstieji neturi, kaip pro mašinas praeiti, kai šios sugrūstos ant šaligatvio. Dauguma Vilniaus mikrorajonų statyti dar sovietmečiu, kai nuosava mašina pasigirti galėjo retas.
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų