riebus katinas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „riebus katinas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „riebus katinas“.

Šį Vilniaus perlą atrasti sunku, bet kas atranda, išeina su pilnais maišais maisto

Apie mano silpnybę – valgymą, manau žinote daugelis kas seka mane ir skaito mano postus. Ne mažesnė silpnybė nei valgymas pas mane yra bendravimas ir naujų pažinčių ieškojimas. Štai ir paskutinė kelionė į Kretą buvo ne išimtis. Susipažinome su linksma pora iš Vilniaus ir labai komunikabiliais jų dvynukais. Tad galite visi kartu dabar padėkoti jiems už šią apžvalgą, kurios be jų nebūtų buvę.
Prieš 21 val.

Ligoninėje paprašiusi karšto vandens moteris išgirdo, kad jai pirmą dieną maitinimas nepriklauso

„Facebook” grupėje – „Maitinimas Lietuvos ligoninėse, mokyklose, darželiuose” moteris pasidalino savo įspūdžiais patirtais vienoje iš Kauno ligoninių. O mes jais dalinamės su jumis. Apsilankymas ligoninėje „Sveiki visi, teko nesavanoriškai aplankyti Kauno antrąją ligoninę vaikų intensyvios terapijos skyrių, o po keleto dienų ir kitą skyrių, toje pačioje ligoninėje, nepaisant to, kad keletą dienų „gydė” nuo kitų ligų ir tikrąją priežastį sužinojome perkelti į kitą skyrių.
56 2024-05-27

Už pinigų sumą, išleistą kepsniui Palangoje, Graikijoje valgytum visą dieną

Atostogos, tai laikotarpis kiekvieno mūsų gyvenime, kurio ilgai laukiame ir kuris labai greitai pasibaigia. Ypač jos greit pralekia išvykus poilsiui į kitą šalį. Panašiai greitai savaitė atostogų pralėkė ir man su Katiniene išvykus į rytinę Kretos salos dalį. Nors daugelis siūlė rinktis kitą salos dalį, kurią labiau pamėgę turistai iš Lietuvos, aš savo planų nekeičiau, nes tikslas buvo autentiškos Graikijos maitinimo įstaigos, kurias iš anksto buvau pasirinkęs dar būdamas Lietuvoje.
2024-05-25

Apsilankęs populiarioje Lietuvos „Čeburekinėje“ žodžių į vatą nevyniojo: įspėja visus

Ką renkatės: čebureką ar mėsainį? Kol jūs komentaruose rašote atsakymą, aš bandysiu atspėti, jog šioje apklausoje santykiu 1/5 laimės mėsainiai. Nors neabejoju: jei panašią apklausą būčiau daręs prieš kokius 30 metų, čeburekai būtų nokautavę mėsainius santykiu 10/1. Bėga metai, populiarūs patiekalai užleidžia vietas naujiems vėjams, pučiantiems iš užsienio. Kaip ir BBQ šonkauliukai, per 30 metų iš populiariausių patiekalų viršūnės baigiantys išstumti cepelinus.
2024-05-20

Jūsų mieste nėra šios kebabinės? Tada jūs nesate valgę tikro kebabo

Niekaip nerasdavau atsakymo į klausimą: kodėl daugelis priešiškai nusistatę prieš kebabus. Nežinau kiek ilgai būčiau sukęs galvą ieškodamas atsakymo į šį klausimą, jei vienos personos, priešiškai nusistačiusios prieš kebabus, nebūčiau nusivežęs išbandyti kebabinės „Adana”. P.s. Tikiuosi Katinienė nesupyks perskaičius šią apžvalgą ir supratusi, kad paminėdamas „viena persona” turėjau galvoje ją, nes jei supyks, vien kava į lovą ryte jos pykčio nebenuslopinsiu… Gausus meniu...
2024-05-17

Atrado, kur verda skaniausius cepelinus Lietuvoje: „Tuo įsitikinu ne pirmąkart“

Norėdami pasakyti, kad skaniai pavalgėme kokioje maitinimo įstaigoje daugelis dažniausiai naudojame panašų išsireiškimą – pavalgiau skaniai kaip namie. Ir taip dažniausiai apibūdiname ne pietus prabangiame restorane, o dienos pietus kavinukėje ar valgyklėlėje. Nors kas mėnesį apsilankau keliuose naujuose maitinimo įstaigose, per metus jų skaičius perkopia 50 ir taip eksperimentuoju jau keli metai iš eilės. Pasigirti jog vietų, kurias galėčiau apiberti panašiais išsireiškimais, nėra daug.
2024-05-16

Apsilankę Kaune atrado tikrą maisto perlą: picų dydžiai įvarė lengvą šoką

Iš pirmų dviejų nuotraukų jūs sunkiai suprasite kuriame Lietuvos kampelyje mes esame, nebent jau esate čia kada buvę. Panašiai ir mes su Katiniene važiuodami su draugais nežinojome nei kur mus vežasi, nei kas ten mūsų laukia. Buvome tik informuoti, kad būtina su savimi turėti maudymosi reikmenis, būtinas pirtyje. Dabar norėdamas tekste paminėti baro ir pirties tikslų pavadinimą turėjau žvilgtelėti į savo užrašus, nes pavadinimo niekaip nesiseka įsiminti nors jį jau ne kartą teko minėti.
2024-05-14

Apsilankęs legendinėje Kauno kavinėje žodžių į vatą nevyniojo: „Žmonių marios, o maistas tragiškas“

Jei jūs kada nors man rekomendavote kokią maitinimo įstaigą rašydami komentarus po mano apžvalgomis ar siųsdami asmenines žinutes ir ligi šiol nesulaukėte mano vizito į minimą maitinimo įstaigą, tai atsakymą į klausimą – kodėl aš dar ten nenuvykau, rasite šioje apžvalgoje. Tad šį kartą šalia Kauno LEZ teritorijoje kažkieno iš skaitytojų rekomenduota užeiga „Kolegos”. Užsuko į užeigą... Atvykę į užeigą radome ją pilnutėlę.
2024-05-13

Restorane išgirdus šefo klausimą net kąsnis iškrito iš burnos: paliko be žodžių

Atostogos yra metas, kai Katinai vieni ar su linksma kompanija pasileidžia per Lietuvos restoranus. Šį kartą mūsų kompanija nusėdo Lazdijuose. Apie šį restoraną rašiau prieš keletą metų, ir tada jis man paliko gerus įspūdžius. Tad noras pažiūrėti, kaip laikas įtakoja kokybę, paėmė viršų. Šis tekstas rašytas 2022 metais, liepos 17 dieną, todėl kviečiame pakomentuoti, kaip šis restoranas laikosi dabar.
2024-05-10

Lietuvos pajūryje atrado tikrą maisto perlą: tobuli patiekalai už juokingą kainą

Vargu ar kada ši apžvalga būtų išvydusi dienos šviesą, jei ne vienas žmogus, rekomendavęs man šią maitinimo įstaigą, rašo tinklaraštininkas „Riebus Katinas“. Tad turėdamas progą noriu dar kartą padėkoti broliui, kuris man pasiūlė apsilankyt maisto bare „Kurėnas“, kuriame jis dažnai pietauja darbo dienomis. Tiesa, jo rekomendaciją lydėjo ir vienas prašymas – būk geras tik „nesumalk į miltus“, nes aš ten dar norėsiu kada užsukti pavalgyti.