• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį vakarą Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė artimus bičiulius ir miesto stileivas pakvietė į savo prekinio ženklo „Mas 924“ drabužių pristatymą. Žiemai skirtą kolekciją pristatyti patikėta puikiai pramogų pasaulyje žinomai porai – Karolinai Meschino ir Jonui Misevičiui, kurie sudalyvavo itin aistringoje fotosesijoje.

26

Šį vakarą Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė artimus bičiulius ir miesto stileivas pakvietė į savo prekinio ženklo „Mas 924“ drabužių pristatymą. Žiemai skirtą kolekciją pristatyti patikėta puikiai pramogų pasaulyje žinomai porai – Karolinai Meschino ir Jonui Misevičiui, kurie sudalyvavo itin aistringoje fotosesijoje.

REKLAMA

Ir realiame gyvenime, ir prieš fotoobjektyvą pora tapę Karolina su Jonu neslepia, kad ši tris valandas trukusi patirtis galėjo būti maloniausia gyvenime, jei nei šaltas, vėjuotas ir lietingas oras.

„Mes juokėmės ir šnekėjome su Jonu, kad tai galėjo būti oficialiai geriausia fotosesija gyvenime, jei ne 5 laipsniai kieme ir lietus. Tikrai buvo labai smagu, mus supo gera kompanija ir atmosfera“, - tv3.lt atviravo Karolina.

Pora tikino, kad fotosesijoje bučiuotis nebuvo taip lengva, kaip daugeliui gali pasirodyti.

„Man buvo labai keista, kad mes bučiuojamės ne šiaip, o siekiame gero kadro. Pirmieji bučiniai buvo nedrąsūs, tačiau vėliau įsivažiavome. O šiai fotosesijai reikėjo, kad matytųsi net liežuvis. Kai kuriomis akimirkomis jautėmės kaip šuniukai“, - nusijuokė Karolina.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu Jonui nejaukiausia buvo ne pozuoti, o peržvelgti jųdviejų bučinių nuotraukas.

„Darbo pabaigoje buvo nejauku pamatyti gautas nuotraukas. Žiūrėti į tai buvo nejaukiau, nei pozuoti. Keistas jausmas apima“, - pripažino vaikinas.

REKLAMA

Paklausti ar tai galėjo būti jų ilgiausiai trukęs bučinys, pora prapliupo juokais: „Ne! Mes visą laiką nesibučiavome. Kiekvienas drabužių derinys turėjo atskirą nuotrauką su bučiniu.“

Tiek Karolina, tiek Jonas džiaugiasi galėję būti šios fotosesijos modeliais, o dėl atviro bučinio, kurį praeiviai pamatys reklamose, jie nesielvartauja.

„Mes esame jauni, o šis prekės ženklas būtent tai ir reprezentuoja, dėl to nesijaudiname“, - paaiškina įsimylėjėliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų