• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nemokamai keliauti po egzotiškiausias pasaulio šalis ir dar iš to užsidirbti. Skamba kaip neįtikėtina svajonė, ar ne? Tačiau būtent tai pavyko lietuvei fotografei Karolinai Valeikaitei. Arba suburti 150-ies tūkstančių gerbėjų gretas ir tapti ryškiai žibančia socialinių tinklų žvaigžde, kokia yra garsioji gražuolė Karolina Meschino.

Nemokamai keliauti po egzotiškiausias pasaulio šalis ir dar iš to užsidirbti. Skamba kaip neįtikėtina svajonė, ar ne? Tačiau būtent tai pavyko lietuvei fotografei Karolinai Valeikaitei. Arba suburti 150-ies tūkstančių gerbėjų gretas ir tapti ryškiai žibančia socialinių tinklų žvaigžde, kokia yra garsioji gražuolė Karolina Meschino.

REKLAMA

Šios įspūdingos nuotraukos – lietuvių fotografės Karolinos Valeikaitės ir jos draugo italo Marco Coppolos. Jose rojų primenantys paplūdimiai, įspūdingi gamtos peizažai,  prabangūs apartamentai bei net ir atokiausiose pasaulio vietose įsiamžinę įsimylėjėliai. Ši nuotraukose atsispindinti egzotinių kraštų idilė ne vieną verčia tyliai pagalvoti, kiek gi turi uždirbti 24-erių Karolina ir 26-erių Marco, kad galėtų visa tai sau leisti? Tačiau Karolina tvirtina, kad jie – tikrai ne milijonieriai.

„Prieš išvažiuodami mes taupėmės pinigus, kad galėtume leistis į kelionę po Azijos šalis. Ir tikrai Azijos šalys yra labai pigios ir tu gali susitaupęs pinigus už 500 dolerių laisvai pragyventi vieną mėnesį dviem žmonėm. Pats brangiausias dalykas turbūt yra bilietai ten nusigauti“, - tikina keliautoja, fotografė Karolina Valeikaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto kai užpernai pora leidosi į dviejų mėnesių kelionę po Maroką, jie nė neįtarė, kad nuotykiai tęsis daugiau nei metus, o prabangiausiuose apartamentuose Mianmare, Kambodžoje, Šri Lankoje ir Tailande Karolina ir Marco galės apsistoti visiškai nemokamai.  Užburiančios lietuvės ir italo nuotraukos „Instagrame“ vos tūkstantį sekėjų kaip mat išaugino iki daugiau nei šimto tūkstančių, o tai porai uždirbo ir vadinamųjų „influencerių“, arba nuomonės formuotojų, statusą. Apie juos pradėjo rašyti pasaulio žiniasklaida. Ir tai buvo tik pradžia.

REKLAMA

„Po to gavome dėmesio, aišku, ir kompanijų, kurios pradėjo siūlyti darbus už mainus. Tai mes jiems pasiūlome nuotraukas ir jiems mums duoda apsigyventi viešbučiuose arba apartamentuose. Paskui prasidėjo apmokestinami darbai ir po tų apmokestinamų darbų prasidėjo ir apmokestinamos kelionės“, - pasakoja pasakiškai gyvenanti mergina.

Anot socialinių tinklų ekspertų, verslininkų mėginimas pasiekti auditoriją per „inluencerius“ - itin sparčiai populiarėjantis reklamos kanalas.

REKLAMA
REKLAMA

„Influenceris“ - tai žmogus arba prekinis ženklas, sugebantis daryti vienokią ar kitokią įtaką tam tikrai visuomenės daliai. „Influencerių“ marketingas labiausiai tiktų žinomumo didinimui, įvaizdžio formavimui, taip pat ir pasitikėjimo kūrimui“, - apibūdina „Fomo“ agentūros projektų vadovė Kristina Kulbušauskaitė.

O kurie lietuviai „Instagrame" patys populiariausi? Štai Didžiojoje Britanijoje gyvenanti, iš Lietuvos kilusi manekenė Sylvija Vasilevska – absoliuti rekordininkė. Jos sekėjų skaičius viršija 318 tūkstančių. Antrasis sąraše taip pat ne Lietuvoje įsikūręs Ruslanas Komarovskis. Už jo – galiūnas Žydrūnas Savickas ir šiam ant kulnų lipantis krepšininkas Jonas Valančiūnas. Tačiau ekspertai sako, kad „influencerio“ sėkmę lemia ne vien milžiniškas sekėjų skaičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pats svarbiausias dalykas ne „followerių“ kiekis, o įtraukimas, kurį padaro. Ir realiai visada galima išmatuoti įsitraukimo procentą ir pamatyti ar sekėjų bazė yra gyva, ar ji yra tikra, ar ji yra įtraukianti“, - taisykles aiškina „Fomo“ agentūros įkūrėjas Audrius Minsevičius.

Ir pagal savo sekėjų įsitraukimą nepralenkiama yra socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino. Čia matote vieną populiariausių jos vaizdo įrašų, peržiūrėtą daugiau nei 200 tūkstančių kartų. Karolinos sekėjų armija „Instagrame“ – beveik 150 tūkstančių. Kiekvienas jos įrašas sulaukia mažiausiai 12 tūkstančių reakcijų. 

REKLAMA

„Aš niekada nesitikėjau, niekada net nedrįsau svajoti, bet gal net nenorėjau. Visą laiką buvau labai kukli mergaitė. Manęs mokykloje net buvo neįmanoma pakviesti prie lentos, nes man pasakyti eilėraštį prie lentos buvo baisiausias dalykas, tai labai daug reikėjo lipti iš komforto zonos ir lipti per save“, - tikina socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino.

Už labiausiai savo sekėjus įtraukiančios Karolinos rikiuojasi humoristas Mantas Katleris, „Youtube“ žvaigždė Vaidotas Grincevičius ir atlikėja Iglė. Vis dėlto šiuo metu labiausiai „ant bangos“ esanti Karolina yra ne tik viena populiariausių sekėjų skaičiumi, bet ir viena geidžiamiausių „influencerių“. Tačiau mergina sako, kad bendradarbiauja tikrai ne su visais jai tai siūlančiais verslininkais ar kompanijomis.

REKLAMA

O kokios sumos sukasi „influencerių“ kontraktuose? 

„Mikroinfluenceris gali uždirbti nuo 50 eurų ar barterinį susitarimą turėti, o žinomas žmogus iš televizijos gali prašyti 1000 – 1500 eurų uždarbio. Populiariausias rėžis yra nuo 300 eurų iki 800 eurų už vieną „postą““, - finansinę pusę atskleidžia AUDRIUS MINSEVIČIUS, „Fomo“ agentūros įkūrėjas „Fomo“ agentūros įkūrėjas Audrius Minsevičius.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų