• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, „Audi“ pamažu juda link tik elektra varomų automobilių gamybos. Nors gamintojas artimiausiu metu nežada atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais, tai nereiškia, jog „Audi“ neieško būdų kaip sumažinti jų taršą.


Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, „Audi“ pamažu juda link tik elektra varomų automobilių gamybos. Nors gamintojas artimiausiu metu nežada atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais, tai nereiškia, jog „Audi“ neieško būdų kaip sumažinti jų taršą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Būdų, kaip sumažinti automobilių taršą yra įvairių, tačiau „
Audi“ bendrovės vadovai yra įsitikinę, jog ekologiškesnių degalų naudojimas gali padėti ženkliai sumažinti variklių generuojamą taršą dabar, o ne po dešimties metų. Būtent dėl šios priežasties, visi Vokietijoje gaminami „Audi“ automobiliai, į naujus namus iškeliauja savo degalų bakuose turėdami „R33“ vardu pavadintus degalus.

REKLAMA

„R33“ – tai nauja degalų rūšis, kuri yra gaminama maišant įprastus degalus su degalais, pagamintais iš atsinaujinančių šaltinių.


Audi A3 e-Tron
Audi A3 e-Tron

Pasak bendrovės atstovų, automobiliai naudojantis šiuos degalus padeda CO2 emisiją sumažinti bent 20%. Šį rodiklį „Audi“ gavo vertindama „Well-to-Wheel“ metodiką, kuomet tarša matuojama nuo žaliavų gamybos iki jų panaudojimo.


Jeigu mažesnė tarša buvo pagrindinė priežastis, dėl kurios ši degalų rūšis atsirado „Audi“ automobiliuose, bendrovė taip pat teigia, jog „R33“ degalai turi ir daugiau teigiamų savybių. „Audi“ tikina, jog naujieji degalai taip pat atlieka valymo funkciją ir geriau apsaugo degalų sistemą nuo korozijos.


Didžiausias „R33“ degalų rūšies privalumas – universalumas. Tiek „R33“ rūšies benziną, tiek dyzeliną galima naudoti bet kurioje transporto priemonėje. Tiek naujoje, tiek senoje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų