• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Euro NCAP“ paskelbė paskutinius šių metų automobilių saugumo bandymus. Jame dalyvavo vienuolika skirtingų modelių, tarp kurių – keletas automobilių iš Kinijos gamintojų. 

„Euro NCAP“ paskelbė paskutinius šių metų automobilių saugumo bandymus. Jame dalyvavo vienuolika skirtingų modelių, tarp kurių – keletas automobilių iš Kinijos gamintojų. 

REKLAMA

„Euro NCAP“ bandymų poligonas kone yra ideali vieta, kurioje Kinijos gamintojai gali europiečiams įrodyti kokią technologinę pažangą jie padarė. Visgi, nemaža dalis automobilių pirkėjai tiesiog pažvelgia į bendrą saugumo įvertinimą, kuris leidžia susidaryti galutinę išvadą. 

Automobilių saugumą vertinant vien per šią prizmę, dauguma iš jų gavo 5 saugumo žvaigždučių įvertinimą. 

„Euro NCAP“ ekspertų nuomone, jiems didžiausią įspūdį paliko „Volkswagen ID.7“. „Volkswagen Passat“ dydžio elektromobilis užfiksavo puikius rezultatus skirtinguose bandymuose, ypač suaugusiųjų apsaugos srityje.

REKLAMA
REKLAMA

Kiti automobiliai, taip pat gavę 5 žvaigždučių saugumo įvertinimą buvo: 5 serijos BMW, „Mercedes-Benz EQE“ SUV, „BYD Tang“, „Kia EV9“, „Xpeng G9“, „Smart 3“ ir „BYD Seal-U“. 

REKLAMA

Šiek tiek prasčiau šiuose bandymuose pasirodė „Honda ZR-V“, „Hyundai Kona“ ir „VinFast VF8“.

Didžiausią nusivylimą šiuose bandymuose sukėlė „Hyundai Kona“. Nors saugumo bandymuose jis gavo 4 žvaigždučių saugumo įvertinimą, tačiau ekspertai tikina, jog „Hyundai“ turėtų džiaugtis, jog ekspertai jam nedavė mažesnio – 3 žvaigždučių įvertinimo.

Galutiniai saugumo bandymų rezultatai vienus gamintojus pradžiugins, o kitus – nuliūdins, tačiau po šių bandymų „Euro NCAP“ specialistai išreiškė susirūpinimą dėl nuolatos augančio elektrinių automobilių svorio.

REKLAMA
REKLAMA

Iš vienuolikos bandymuose dalyvavusių automobilių, tik trys iš jų svėrė mažiau nei dvi tonas: „Sunkūs ir galingi automobiliai ne tik kelia pavojų kitiems vairuotojams, bet ir daro neigiamą poveikį aplinkai. Tokie automobiliai neprisideda prie saugumo ir paprastai yra energetiškai neefektyvūs“, – rašoma „Euro NCAP“ ataskaitoje.

„Euro NCAP“ taip pat išreiškė nuogąstavimus dėl saugumo, ypač jeigu tokie automobiliai susidurtų kaktomuša, jau nekalbant apie susidūrimą su kitais eismo dalyviais, pavyzdžiui, pėsčiaisiais ar dviratininkais. Jų padaryta žala visuomet būtų didesnė negu tų, kurie, pavyzdžiui, svertų 200 ar 300 kilogramų mažiau. 

Organizacija pripažįsta, jog automobilių gamintojai norėdami elektromobilių pirkėjams suteikti poreikius atitinkantį nuvažiuojamą atstumą, imasi ne visuomet pačių efektyviausių priemonių. Pavyzdžiui, į elektromobilius montuoja dideles baterijas, kurios įtakoja bendrą automobilio svorį, o automobilio svoris – kitus parametrus. Pradedant energijos sąnaudomis ir baigiant stabdymo keliu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų