Verslininkė, desertinės „Liu Patty“ savininkė Liucina Rimgailė kartu su vyru renginių vedėju Tadu Rimgaila ir judviejų sūnumi Oskaru neseniai sugrįžo iš saulėtos Malagos. Uostamiestyje pietų Ispanijoje jie praleido dvi savaites, tačiau šįkart kelionė virto ne atostogomis, o vis labiau tarp lietuvių populiarėjančiomis darbostogomis.

Naujienų portalui tv3.lt iš Malagos neseniai sugrįžusi Liucina sutiko papasakoti apie naują patirtį šeimos gyvenime. Kaip teigė moteris, tokios kelionės idėją juodu su vyru gvildeno jau kelerius metus.

Malagoje – pirmą kartą

„Labai norėjome bent jau dalį šaltojo sezono pabūti kažkur kitur. Nusprendėme, kad būtent lapkritis mums abiem yra slogiausias, sunkiausias ir tamsiausias mėnuo, kai netrūksta nei lietaus, nei vėjo. Abu sutarėme, kad nuo lietuviško lapkričio labiausiai ir norėtume pabėgti“, – kalbėjo ji.

Pasak pašnekovės, renkantis kryptį savo kelionei, Liucina su Tadu turėjo du reikalavimus – kad būtų tiesioginis skrydis ir lepintų šiluma. Tiesa, pastarosios reikėjo ne dėl saulės vonių, mat sutuoktinių kelionė šįkart turėjo kitokį tikslą.

„Mes norėjome ten ne tik pasibūti, bet ir šiek tiek pagyventi. Pasiėmėme su savimi kompiuterius, kad darbai ne tik nenutrūktų, bet ir išvengtume sunkaus grįžimo, kai visi rūpesčiai vienu metu sugriūva ant galvos. Taigi, būdami Ispanijoje dirbome. Aišku, tų darbų pasidarėme mažiau nei tikėjomės, bet savo planą daugmaž įvykdėme“, – pasakojo L. Rimgailė.

Nauja patirtis

Liucinos teigimu, vykdama į keliones ji ir anksčiau pasirūpindavo kompiuteriu lagamine, tačiau visada jausdavo kaltę per atostogas dirbdama.

„Tai buvo pirmas kartas, kai darėme tai legaliai, – juokėsi L. Rimgailė. – Mums šis dalykas buvo naujas, bet pasiteisinęs su kaupu. Patiko ir tai, kad nusprendėme išvykti nebe vienai, o dviem savaitėm, todėl nespaudėme savęs išnaudoti kiekvieno saulės spindulio, kiekvienos akimirkos. Jei norėjome pažiūrėti filmą – imdavome ir žiūrėdavome, nesvarbu, kad už lango 22 laipsniai. Žinojome, kad rytoj ir vėl galėsime tuo pasimėgauti.“

Kaip pasakojo L. Rimgailė, norėdami pajusti gyvenimą kitame krašte, šįkart jie nusprendė gyventi ne viešbutyje, o bute, kur patys gaminosi ir maistą. Moteris pastebėjo, kad bendras pagrindinių prekių krepšelis Malagoje buvo šiek tiek brangesnis nei Lietuvoje.

Nors kelionė šįkart tapo darbostogomis, Liucina su Tadu spėjo ir šiek tiek pakeliauti: „Gyvenome pačiame senamiestyje, todėl visi muziejai ir lankytini objektai buvo šalia. Nuėjome pasižvalgyti į kelis muziejus, taip pat važiavome į šalia esantį miestelį.“

Keliavimas su mažamečiu

Pasiteiravus, kaip šeimai sekėsi keliauti su mažuoju Oskaru, Liucina tikino, jog sūnus didelių sunkumų išvykų metu nesukelia.

„Susidarėme įspūdį, kad sūnui patinka lėktuvai, skrydžių metu jis būna atsipalaidavęs. Netgi grįžtant atgal jis neužmigo, nors visą dieną nebuvo miegojęs. Pačioje kelionėje, žinoma, pasitaiko ir isterijų, ir nepasitenkinimo. Kiek sunkiau buvo pirmąją savaitę, tačiau vėliau, regis, jis kartu su mumis čia kaifavo“, – teigė L. Rimgailė.

Buvo graži pora, dabar kaip 80-mečiai iš senjorų kruizo
Nepavydėk laimingiems žmonėms. Tau tur būt gražūs pripūstlūpiai