• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Idėja gaminti naminę kosmetiką iš pradžių atsirado kaip žaidimas ir noras gyventi ekologiškiau. Šiandien ši idėja pavirto į bendrovę „Uoga uoga“, skaičiuojančią pirmuosius metus.

Įmonės įkūrėjos Jovita Vyšniauskienė ir Lena Sokolovska neneigia, kad abiejų atžalos taip pat prisidėjo prie natūralios ekologiškos kosmetikos, pavadintos „Uoga uoga“, atsiradimo. „Sužinojome, kad ne viskas, ką tepamės ant veido, yra saugu, daug kas gali sukelti alergijų, dermatitą. Na, tebūnie, tepiesi visa tai sau, tačiau vaikams tokių dalykų nesinori“, – pasakojo L. Sokolovska.

Pirmiausia sau

Iš pradžių natūralios naminės kosmetikos gamyba buvo tarsi žaidimas. Jaunos verslininkės ėmė maišyti natūralių aliejų mišinius sau, pamėgino darytis naminius kremus. „Kai paaiškėjo, kad sumaišius kelis aliejus galima išvirti, pavyzdžiui, lūpų balzamą, viskas tapo dar įdomiau“, – juokėsi L. Sokolovska.

Kremų „virimo“ meno „Uogos uogos“ įkūrėjos mokėsi Jungtinėje Karalystėje, kur, pasak abiejų, ekologiškos rankų darbo kosmetikos tradicija – labai sena. „Lietuvoje tai naujovė, o ten tokios kosmetikos gamybos mokomasi daug metų“, – paaiškino pašnekovė. Iš pradžių tik sau daroma kosmetika atsirado ir ant draugių, mamų, močiučių kosmetinių staliukų, o šiandien, juokauja L. Sokolovska, prie riebiausių „Uogos uogos“ kremų priprato net jos pačios vyras.

Tik su dokumentais

„Uoga uoga“ iš karto tapo verslu, jokios pereinamosios fazės, pavyzdžiui, prekybos interneto platybėse, nebuvo. „Kai pamanėme, kad galime savo produktą pardavinėti, nusprendėme, kad tol to nedarysime, kol neturėsime visų reikiamų dokumentų“, – pabrėžė L. Sokolovska.

Idėja gaminti naminę kosmetiką iš pradžių atsirado kaip žaidimas ir noras gyventi ekologiškiau. Šiandien ši idėja pavirto į bendrovę „Uoga uoga“, skaičiuojančią pirmuosius metus.

Įmonės įkūrėjos Jovita Vyšniauskienė ir Lena Sokolovska neneigia, kad abiejų atžalos taip pat prisidėjo prie natūralios ekologiškos kosmetikos, pavadintos „Uoga uoga“, atsiradimo. „Sužinojome, kad ne viskas, ką tepamės ant veido, yra saugu, daug kas gali sukelti alergijų, dermatitą. Na, tebūnie, tepiesi visa tai sau, tačiau vaikams tokių dalykų nesinori“, – pasakojo L. Sokolovska.

Pirmiausia sau

Iš pradžių natūralios naminės kosmetikos gamyba buvo tarsi žaidimas. Jaunos verslininkės ėmė maišyti natūralių aliejų mišinius sau, pamėgino darytis naminius kremus. „Kai paaiškėjo, kad sumaišius kelis aliejus galima išvirti, pavyzdžiui, lūpų balzamą, viskas tapo dar įdomiau“, – juokėsi L. Sokolovska.

Kremų „virimo“ meno „Uogos uogos“ įkūrėjos mokėsi Jungtinėje Karalystėje, kur, pasak abiejų, ekologiškos rankų darbo kosmetikos tradicija – labai sena. „Lietuvoje tai naujovė, o ten tokios kosmetikos gamybos mokomasi daug metų“, – paaiškino pašnekovė. Iš pradžių tik sau daroma kosmetika atsirado ir ant draugių, mamų, močiučių kosmetinių staliukų, o šiandien, juokauja L. Sokolovska, prie riebiausių „Uogos uogos“ kremų priprato net jos pačios vyras.

Tik su dokumentais

„Uoga uoga“ iš karto tapo verslu, jokios pereinamosios fazės, pavyzdžiui, prekybos interneto platybėse, nebuvo. „Kai pamanėme, kad galime savo produktą pardavinėti, nusprendėme, kad tol to nedarysime, kol neturėsime visų reikiamų dokumentų“, – pabrėžė L. Sokolovska.

REKLAMA

Anot jos, kosmetikos gamyba yra kone tas pats, kas maisto gamyba – kai ruoši namie šeimai, visi žino, kad viskas gerai, tačiau kai darai visuomenei, reikia mokėti atsakyti už savo produktą. „Kai kurdamos verslą pradėjome domėtis, ko reikia, sužinojome, kad reikia gausybės dokumentų, deklaracijų, įvairių pažymėjimų, pasų ir panašiai“, – prisiminė vargus pašnekovė.

Kokybė be nuolaidų

L. Sokolovska neslėpė, kad nauja kompanija sulaukė įtartinų žvilgsnių, klausimų, ar verslininkės turi visus reikiamus dokumentus, leidimus gaminti kosmetiką, iš kur jos žino, kad tai, ką pagamina, iš tikrųjų veiksminga. „Yra ir kitų lietuviškos kosmetikos gamintojų, jais žmonės pasitiki. O mes matome, kad gerbėjų skaičius auga, žmonės pas mus grįžta. Vadinasi, tai byloja apie mūsų produkto kokybę“, – džiaugėsi verslininkė.

Pasak jos, sėkmės garantas yra ir dabar padidėjęs dėmesys natūralumui. „Klientai pas mus randa kosmetiką, neturinčią nesaugių, agresyvių, cheminių komponentų. O be natūralumo, stengiamės palaikyti aukštą kokybę – kompromisų čia negali būti“, – pabrėžė L. Sokolovska. Galiausiai daugeliui itin svarbus ir kainos bei kokybės santykis, tvirtino pašnekovė ir pabrėžė, kad šiandien, nepaisant negausios gamybos, „Uogos uogos“ gaminiai prieinami daugeliui.

Dirba naktimis

Kol kas „Uoga uoga“ negali pasigirti gausiais užsakymais ar milžiniškais gamybos mastais. Mums kalbantis Jovita ir Lena rengėsi atidaryti trečiąją kompanijos parduotuvę, šįkart uostamiestyje. „Viską darome dviese, labai padeda šeima, ypač močiutės, kurioms atvažiavus savaitgalį galime ištisas dienas praleisti kurdamos naujus produktus“, – juokėsi L. Sokolovska.

Ji prisipažino, kad abi verslininkės yra ir mamos, tad dažniausiai darbuotis tenka tada, kai vaikai miega, bei naktimis. Tačiau spėti pagaminti visus produktus, kurie gimsta galvose, verslininkės vis tiek nespėja. „Viską reikia sumaišyti, išbandyti, nusiųsti į laboratoriją patvirtinti, kad produktas tinkamas. Ne visada viskas sekasi, štai šampūną kuriame jau metus. Tikiuosi, netrukus jį pristatysime“, – atsiduso pašnekovė.

Viskas, ko reikia

„Uogos uogos“ produktai gaminami kelis kartus per savaitę bandant nuspėti, kiek maždaug jų nupirks klientai vienoje ar kitoje parduotuvėje ar internete. „Kol kas mums sekasi atspėti. Turime metų patirtį su viena parduotuve, bandome šią patirtį pritaikyti ir kitoms parduotuvėms“, – pasakojo verslininkė.

Lena ir Jovita svajoja, kad ateityje užsukę į „Uogos uogos“ parduotuvę klientai galės išsirinkti visą reikiamą ekologišką ir natūralią kosmetiką. „Planuojame plėsti savo asortimentą. Be to, norime pradėti eksportuoti – šiandien jau dirbame su Latvija“, – atskleidė L. Sokolovska. Anot jos, Lietuvoje „Uogos uogos“ įkūrėjos jau jaučia, kad kuria išskirtinį produktą, tačiau užsienyje dar reikia atrasti tinkamą veidą ir savo pirkėjų.

FAKTAI: „Uoga uoga“

Bendrovė turi tris parduotuves šalies didmiesčiuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Kompanija „Uoga uoga“ veikia vienus metus

Kosmetikos gamintojai turi daugiau nei 5 tūkst. gerbėjų socialiniame tinkle „Facebook“

Ūkio ministerija neseniai kompanijai skyrė „Verslo pirmoko“ titulą

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų