• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo Aplinkos apsaugos bei Teisės ir teisėtvarkos komitetai pirmadienį rengia bendrą posėdį, kuriame bus svarstomas klausimas dėl aplinkos apsaugos pareigūnų vykdomos transporto priemonių į aplinką išmetamų teršalų valstybinės kontrolės.

Seimo Aplinkos apsaugos bei Teisės ir teisėtvarkos komitetai pirmadienį rengia bendrą posėdį, kuriame bus svarstomas klausimas dėl aplinkos apsaugos pareigūnų vykdomos transporto priemonių į aplinką išmetamų teršalų valstybinės kontrolės.

REKLAMA

Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) keliuose prevenciškai tikrina automobilių keliamą taršą jau nuo balandžio mėnesio. AAD Vilniaus aplinkos apsaugos skyriaus vedėjas Edgaras Skrebė yra pažymėjęs, kad prevencinių reidų metu administracinės sankcijos dar nėra taikomos, o tikrieji reidai galėtų prasidėti pavasario viduryje.

E. Skrebė yra sakęs, kad galima bauda už teršalų normatyvų viršijimą – nuo 100 iki 300 eurų.

Nuo sausio 1 d. AAD įgaliotas keliuose tikrinti automobilių keliamą taršą. Tai reiškia, kad aplinkosaugininkai galės be kitų institucijų dalyvavimo tikrinti ir nustatyti, ar automobiliai viršija numatytas oro taršos normas techniškai tvarkingiems automobiliams ir „čia ir dabar“ panaikinti techninės apžiūros dokumentų galiojimą.

REKLAMA
REKLAMA

Nustačius, kad transporto priemonės išmetamųjų dujų kiekis viršija ribines vertes arba esant bet kokiam skysčio (pavyzdžiui, tepalų, kuro) nuotėkiui dėl kurio gali būti padaryta žala aplinkai arba sukeltas pavojus kitiems kelių eismo dalyviams, bus naikinamas privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros dokumento galiojimas ir transporto priemonė nebegalės dalyvauti eisme.

Per metus planuojama patikrinti nuo 9 tūkst. iki 15 tūkst. automobilių.

Jei techninė apžiūra negalioja dvejus metus, tai gal ir Seimo nario mandatas negalioja ketverius? Gal mes galime prevenciškai sustabdyti jį gatvėje, patikrinti numovus kelnes, ar neserga venerine liga, ar nėra skysčių pratekėjimo ir radus neatitikimų tuoj pat panaikinti mandatą?
Klausimas, kam tuomet yra privaloma TA kas dvejus metus? Dėl išmetamųjų dujų taršos-kuris vairuotojas gali pasakyti, kad variklio išmetamų dujų tarša šiek tiek viršija leistiną dydį-nė vienas, "iš akies" nepasakysi, važiuodamas nepajusi. Net ir po techninės apžiūros, net ir tą pačią dieną važiuojant, automobilis gali sugesti. Pav. atsiras oro nutekėjimas, degalų mišinio sudėtis pasikeis(pariebės) ir oro tarša gali viršyti nustatytas normas, o važiuojant niekaip nepajusi, arba pradės blogai veikti koks nors purkšukas...tokių gedimų gali būti ne vienas. O žmonėms bus padarytas milžiniškas nepatogumas-bauda ir TA panaikinimas. Įdomu kaip susiremontuoti automobilį per 48 val.-misija neįmanoma, vadinasi teks važinėti į servisus be TA, tai vėl gresia bauda...Sutinku, kad tikrinti reikia, bet baudžiamosios priemonės neadekvačios. Protaukite ponai valdininkai. Visoje LIetuvoje automobilių 10 k. mažiau nei kokiam pav. Hamburge, tai Tarša Lietuvoje minimali. Automobilių plovyklos nepalyginamai labiau teršia orą, pastatytos žmonėms po langais, o be to triukšmas visą parą...Atsigręžkite į žmones, į jų gyvenimą ir poreikius...
Lengvieji Automobiliai
Lengvieji Automobiliai
Turbūt teršia mažiausiai iš visų teršeju. Elektromobilis ir tas daugiau teršia, o ypač kelius gadina, nes žymiai sunkesnis. Kodėl elektromobilių netaikomas kelių mokestis kaip sunkvežimiui.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų