• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaunietei nepavyksta gauti gydytojų pagalbos, nes prisiskambinti į Kauno klinikas nepavyksta jau beveik metus laiko. Kauno klinikų Pacientų aptarnavimo centro vadovė aiškina, jog klientų srautai išaugę, o šiuo metu dirbama su naujai įdiegta sistema, todėl registracija gali užtrukti ilgiau, tačiau nuo šio mėnesio įvedama naujovė, kuri turėtų padėti lengviau užsiregistruoti pas norimą gydytoją.

Kaunietei nepavyksta gauti gydytojų pagalbos, nes prisiskambinti į Kauno klinikas nepavyksta jau beveik metus laiko. Kauno klinikų Pacientų aptarnavimo centro vadovė aiškina, jog klientų srautai išaugę, o šiuo metu dirbama su naujai įdiegta sistema, todėl registracija gali užtrukti ilgiau, tačiau nuo šio mėnesio įvedama naujovė, kuri turėtų padėti lengviau užsiregistruoti pas norimą gydytoją.

REKLAMA

„Kodėl taip sunku užsiregistruoti pas daktarus ir kas vyksta Kauno klinikose? Į Kauno klinikas nepriskambinu nuo praeitų metų. Šiuo metu vėl reikia užsiregistruoti. Liepos gale skambinau, visuose telefonuose pasigirsta tik „blogas“ signalas, pypsai ir viskas. Mėnesio 1 dieną, turi būti naujai duoti gydytojų grafikai.

Nuo 7.30 val. bandžiau skambinti. Vienu numeriu paskambinus išgirdau, kad tokio numerio nėra, kitu numeriu visi registratoriai buvo užimti, nors laukiau gal apie pusvalandį, kol atjungė. Vėliau vėl tik pypsi.

REKLAMA
REKLAMA

Bandant registruotis internetu nerandu nei vieno laiko nei pas vieną siūlomą daktarą (būtent tos srities). TAI KAIP UŽSIREGISTRUOTI? Rašiau į klinikų fb, tai jie atsiuntė telefonu numerius. Nei vienu niekas neatsiliepia. Kodėl taip vyksta, anksčiau tikrai taip nebūdavo“, – opią problemą iškėlė kaunietė, norėjusi užsiregistruoti pas gastroenterelogą.

REKLAMA

Kauno klinikų Pacientų aptarnavimo centro vadovė Ligita Patapavičienė pakomentavo didelių srautų susilaukiančias Kauno klinikas. Anot jos, įdiegta nauja sistema sudarė nesklandumų dėl registracijų srautų.

„Registrų centrui“ pakeitus anksčiau naudotą sergu.lt sistemą į naująją išankstinę pacientų registracijos sistemą (IPR), stipriai padidėjo besiregistruojančiųjų telefonu skaičius. Skaitmeninė skambučių sistema sudaro laukiančių skambintojų eilę, bet net ir ši technologija nesugeba apdoroti padidėjusio skambučių skaičiaus, todėl pacientai ar pacientų atstovai susiduria su apkrautomis telefonų linijomis.

REKLAMA
REKLAMA

Reaguojant į šią problemą, jau rugpjūčio mėnesį Kauno klinikose duris atvers naujas modernus skambučių centras, kuriame dirbs 24 specialistai, paruošti pagal aukšto lygio mokymų programą.

Centro pagrindinis uždavinys – greitai atsiliepti į paciento skambutį ir suteikti jam reikalingas paslaugas: vieno skambučio metu užregistruoti pas visus reikalingus Kauno klinikų gydytojus, turinčius laisvų laikų konsultacijoms, atšaukti registraciją, jei negalės atvykti arba pasiklausti jam aktualios informacijos“, – teigė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau yra paruošta šio centro veiklos infrastruktūra: įrengtos patalpos, pajungta moderni įranga, vyksta darbuotojų atrankos ir mokymo etapai. Dalis komandos jau dabar priima skambučius ir registruoja pacientus Kauno klinikų gydytojų specialistų konsultacijoms.

Pacientai raginami Kauno klinikų gydytojų specialistų konsultacijoms registruotis elektroninėje sistemoje. Taip pat užsiregistruoti galima ir bendruoju Kauno klinikų telefono numeriu +37037703370.

„Primename, kad nauji ambulatorinių konsultacijų laikai registracijoms paskelbiami iš karto, patvirtinus konsultuojančių gydytojų darbo grafiką. Gydytojų darbo laikai paskirstomi, atsižvelgiant į jų darbo laiką ambulatoriniuose padaliniuose ir kiekvienai konsultacijai reikalingą skirti laiką, kuris reglamentuojamas Sveikatos apsaugos ministerijos teisės aktais.

REKLAMA

Suprantame, kad šiuo metu pacientų, norinčių konsultuotis Kauno klinikose yra labai daug. Deja, galime priimti ne visus pacientus iš karto ir daliai jų tenka registruotis vėliau.

Prieš registruojantis pas gydytoją specialisto konsultacijai Kauno klinikose, būtina turėti elektroninį siuntimą. Siuntimas galioja 60 dienų nuo jo išrašymo dienos iki registracijos pas gydytoją dienos. Tikime, kad visiems pacientams per šį laikotarpį pavyksta užsiregistruoti. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – teigė L. Patapavičienė.

Mano nuomone už nesuteiktas paslaugas turi būti grąžintas PSD mokestis. Šiuo atveju- už metus laiko. Duokit į teismą- ir priteis tikrai.
keisk lietuvos pilietybę į ukrainos ir tuoj papulsi.
Dulkio ir Sejonenies politika - "mires pacientas, geras pacientas" realybeje. Lietuva pagal salutines mirtis yra PASAULIO blogiausiu saliu penketuke.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų