• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Netflix“ abonentų skaičius pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė rekordinius 232,5 mln., pranešė bendrovė, o pradedamas įgyvendinti prenumeratos plano su reklama pasiūlymas sulaukia sėkmės tarp žiūrovų.

„Netflix“ abonentų skaičius pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė rekordinius 232,5 mln., pranešė bendrovė, o pradedamas įgyvendinti prenumeratos plano su reklama pasiūlymas sulaukia sėkmės tarp žiūrovų.

REKLAMA

Srautinės televizijos milžinės pelnas pirmąjį ketvirtį siekį 1,3 mlrd. JAV dolerių, kaip ir prognozavo analitikai.

Visgi bendrovė atidėliojo priemonių, skirtų užkirsti kelią nemokamam paskyrų slaptažodžių dalijimuisi, įgyvendinimą, siekdama užtikrinti „geresnę patirtį abonentams“.

Vietoj to nuspręsta pasiūlyti galimybę dalintis prieiga prie paskyros už tam tikrą mokestį nuo šio ketvirčio.

Tai reiškia, kad dėl šių sprendimų dalis narių skaičiaus ir pajamų įmonės veiklos rezultatuose atsispindės vėliau.

REKLAMA
REKLAMA

„Manome, kad tai padės pasiekti geresnių rezultatų tiek mūsų nariams, tiek verslui“, – pažymėjo „Netflix“.

Ir nors nauja paslauga, siūlanti pigesnius, tačiau reklamą apimančius planus, dar tik pradeda veikti, susidomėjimas viršija pradinius lūkesčius.

REKLAMA

Rinkos stebėtoja „Insider Intelligence“ prognozuoja, kad „Netflix“ šiais metais gaus 770 mln. JAV dolerių pajamų iš reklamos, o kitais metais šios pajamos viršys 1 mlrd. JAV dolerių.

Praėjusiais metais „Netflix“ augimui sulėtėjus, bendrovė ėmė daugiau dėmesio skirti pigesnių prenumeratų, apimančių reklamą, kūrimui.

„Insider Intelligence“ prognozuoja, kad šiais metais pirmą kartą suaugusieji žiūrovai JAV praleis daugiau laiko žiūrėdami tokių platformų kaip „Netflix“, „TikTok“ ir „YouTube“ turinį, nei žiūrėdami tradicinę televiziją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų