• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pernod Ricard“ įplaukos per metus menko 8 proc.

Prancūzijos vyno ir stipriųjų gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ pranešė įplaukas savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį sumažinusi 8 proc., šių metų pavasarį nutraukusi visos savo produkcijos tiekimą Rusijai, taip pat smukus organiniams pardavimams Kinijoje ir JAV.

Prancūzijos vyno ir stipriųjų gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ pranešė įplaukas savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį sumažinusi 8 proc., šių metų pavasarį nutraukusi visos savo produkcijos tiekimą Rusijai, taip pat smukus organiniams pardavimams Kinijoje ir JAV.

REKLAMA

Anot pranešimo, pardavimų pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 3,31 mlrd. iki 3,04 mlrd. eurų, organiniams pardavimais mažėjus 2 procentais.

Pajamos Amerikos žemynuose nyko 10 proc. (organiškai - 9 proc.), Europoje - 1 proc. (didėjo 1 proc.), kitur pasaulyje - 11 proc. (nepakito).

1975-aisiais įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.

„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų