• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paprastai tikimės, kad, apsipirkdami vieno ar kito prekybos tinklo parduotuvėje, galime būti ramūs dėl ten parduodamų maisto produktų kokybės. Dėmesį jai ir maisto saugai viešai deklaruoja visi verslininkai. Tad, iš parduotuvės parsineštame maiste radus kirminų, gali kilti ne tik šleikštulys, bet ir šokas.

Paprastai tikimės, kad, apsipirkdami vieno ar kito prekybos tinklo parduotuvėje, galime būti ramūs dėl ten parduodamų maisto produktų kokybės. Dėmesį jai ir maisto saugai viešai deklaruoja visi verslininkai. Tad, iš parduotuvės parsineštame maiste radus kirminų, gali kilti ne tik šleikštulys, bet ir šokas.

REKLAMA

Matyt, panašiai pasijautė ir portalo tv3.lt skaitytoja Gitana, ketvirtadienį apsilankiusi Šiauliuose, Gumbinės gatvėje, esančioje parduotuvėje „Norfa“.

„Šiandien pirkau saldainius prekybos centre „Norfa“. Saldainiuose raitėsi kirminai. Noriu, kad ši žinia pasiektų visus prekybos tinklo pirkėjus“, – sakė moteris ir pasidalijo radinio nuotrauka.

Joje matomas į kelias dalis sulaužytas vaflinis saldainis, o ant vieno jo gabalėlio ir tai, ką daugelis tikrai galėtų palaikyti kirminu.

REKLAMA
REKLAMA

Gitana patikslino, kad kirminų rado parduotuvėje įsigytuose saldainiuose „Meška šiaurėje“.

„Norfos“ parduotuvių tinklą valdo bendrovė „Norfos“ mažmena. Jos atstovas spaudai Darius Ryliškis apgailestavo dėl pirkėjos patirties.

REKLAMA

„Atsiprašome pirkėjos. Parduotuvėje buvo atliktas patikrinimas. Daugiau nieko panašaus nebuvo rasta. Nepaisant to, minimi saldainiai buvo išimti iš prekybos ir utilizuoti“, – netrukus po to, kai gavo tv3.lt užklausą, patikino įmonės atstovas.

Jo teigimu, apie šį įvykį buvo informuotas ir saldainių gamintojas.

„Bendrovės administracija nurodė kitoms tinklo parduotuvėms atlikti analogiškus patikrinimus dėl šių saldainių“, – informavo D. Ryliškis.

REKLAMA
REKLAMA

Visoje Lietuvoje yra 155 „Norfos“ parduotuvės, kuriose prekiaujama vienodo ar panašaus asortimento prekėmis.

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba primena, kad vartotojas turi teisę įsigyti tinkamos kokybės, saugius maisto produktus ar paslaugas.

Taip pat jis turi teisę gauti teisingą ir visapusišką informaciją apie produktus ar paslaugas bei savo teisių įgyvendinimo ar gynimo tvarką.

Nekokybiško maisto nusipirkę vartotojai turi teisę į pažeistų teisių gynimą ir į nuostolių atlyginimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jei nusipirkote netinkamos kokybės ar nesaugų maisto produktą, turite teisę:

  • reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
  • grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

Šiomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės tinkamumo vartoti terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje.

Vartotojų skundai dėl nesaugių ar nekokybiškų maisto produktų ir netinkamų viešojo maitinimo įmonių teikiamų paslaugų priimami Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje.

Radote kažką netinkamo ar neįprasto parduotuvėje? Pasidalykite informacija ir nuotraukomis el. paštu [email protected].

kai saldainiu tokios kainos ,tai guli metu metais matyt..
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų