• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienio popietę sostinėje, prekybos ir pramogų centre vyko išankstinis dr. Eugenijaus Skerstono knygos „Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“ pristatymas. Toks renginio formatas pasirinktas pirmą kartą, siekiant sudominti būsima knyga tikslinę jos skaitytojų auditoriją bei parodyti išskirtinį dėmesį.

13

Antradienio popietę sostinėje, prekybos ir pramogų centre vyko išankstinis dr. Eugenijaus Skerstono knygos „Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“ pristatymas. Toks renginio formatas pasirinktas pirmą kartą, siekiant sudominti būsima knyga tikslinę jos skaitytojų auditoriją bei parodyti išskirtinį dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

„Gausus vartojimas visuomenėje dažnai aptariamas kaip šiuolaikinio gyvenimo problema. Jos sprendimui labai didelę įtaką daro pats vartotojas, jo žinios, išsilavinimas. Jos ypač svarbios aprangos mados versle, kuriame drabužių modeliuotojo-kūrėjo produktas iš karto siūlomas ne tik vartotojui, bet taip pat patenka į visuomenės vertybių sistemą. Pagal jį sprendžiama apie patį vartotoją – jo meninę nuovoką, gyvenimo būdą, todėl sumanus vartotojas turi mokėti motyvuotai ir argumentuotai pasirinkti mados produktą – drabužį, aksesuarą“, – sako dr. E. Skerstonas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, mados verslo atstovai, savo ruožtu taip pat turi sugebėti identifikuoti ir sudominti specifinį – šiuolaikinį ir išsilavinusį vartotoją, suprasti jo požiūrį į madingus daiktus ir taip užtikrinti verslo pelningumą bei ateities perspektyvas. Tarp šių vartotojų – šiuolaikinis vyras, kurio išvaizdos kultūrai bei savivokai ir skirta naujausia dr. E. Skerstono knyga „Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“. Joje apžvelgiamas senojo romantizmo dvelksmas Lietuvoje, romantinio vyro įvaizdžio sugrįžimas ir psichologinis naujojo romantiko portretas. Gausiai, daugiausia Guodos Jucevičiūtės fotografijomis, iliustruotoje knygoje – albume, kurį planuojama išleisti šių metų spalio mėnesį, taip pat pateikiami autoriaus pasvarstymai apie vyrų stilingumo apraiškas kaip neįmintą visuomenės mįslę.

„Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“ bus penktoji socialinių mokslų daktaro, docento Eugenijaus Skerstono knyga. Pirmosios trys autoriaus knygos – albumai skirti būstų interjerams, ketvirtoji – mados psichologijai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų